Direktlänk till inlägg 13 februari 2013

Att han står ut.

Av aldrig - 13 februari 2013 23:45

Förstår inte  hur V står ut med sin 16 åriga lilla hora. 20 åriga, snart 21 åriga underbara stackars V. 


Jag har ju dock sagt att jag slutat skära mig, att jag slutat spy, slutat med dulco, slutat helt.

Men så är det inte, Jag är mer moterverad än NÅGONSIN.Jag är villig att göra vad som helst, allt som krävs,

 

Även fast han sagt att han tycker om mig ovansett hur min kropp ser ut, att han hellre vill att jag väger några kilo förmycket än förlite. Men jag kan inte, JAG måste, för min skull. Han är vilket som bäst, Mitt manliga jag.

Han överaskar mig hela tiden, med sms, med ringa. 

 


Samtigt,.. är jag så rädd..att han ska tycka jag är en fet ful hopplös bitch.


     

 
 
hanna

hanna

14 februari 2013 17:01

alltså shit tjejen, jag läser din blogg och blir nästan orolig. jag har varit i din sists, jag är i din sists, att man vill gå ner i vikt, man känner sig äcklig och ful och allt vad man nu känner sig. jag vet hur det känns för jag har varit där och jag är fortfarande där. men du gör på fel sätt för att ta dig ner, du får i dig alldeles för lite vilket resluterar till att det inte händer någonting istället. jag lovar dig jag har försökt testat precis som du gör, men att inte äta alls eller bara äta så lite för att sedan tro att det fungerar super , det gör faktiskt inte det. du måste äta en viss mängd för att kunna göra av med någon ting också, jag föreslår att du kör en bra diet skippa i potatis pasta och sånt men ät kött, kycklig och fisk om man tycker om det och en massa sallad och sånt för då rasar man i vikt, det har jag gjotr och sen framför allt att man inte sitter still för mycket få händer det ju inte hller någoning, hellre att man äter och sedan tar man och köper ett bantnings piller eller något som rensar magen lite än att spy upp altt för det fungerar inte eller äta för lite, du behöver inte alls ta in det jag säger, men jag säger det eftersom jag vet att det kommer hjälpa dig, jag har lyckats gå ner 13 kg på mitt sätt så du kanske borde testa!

http://hannawahlbergs.blogg.se

aldrig

14 februari 2013 22:45

Hej sötnos!

Jag har levt i denna värld i flera års tid.
Och jag vill inte vara hälsosam. Det vill jag inte.
Och jag har precis börjat skippa potatis osv, Pasta är inte något jag ätit på år ( då det är äckligt ) Och ja... mina måltider består utav kyckling/fisk/keso/sallad.

Och ibland så unnar jag med att hetsa,
Med andra ord trycka i mig lite bröd och spy upp det.

Det är mitt liv, så det ser ut. Och så jag vill ha det.

Och är 100% säker på att detta är den enda vettiga viktminskningsmetoden för mig (och många andra tjejer)

Hoppas du förstår.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av aldrig - 7 mars 2013 00:43

Har lyckats fixa en tillfällig header till min nya blogg (tack vare tipset jag fick) tackar massa för det! Till och med otekniska jag klarade av det HELT SJÄLV.   På länken nedan finner ni den nya iaf. Kommer blogga här om jag behöver skriva av...

Av aldrig - 6 mars 2013 23:31

Har ångest . Åt två bagels ikväll plus godis spytt lite, mått sämst. ska börja med abc. Sen efter dieten köra soppdiet/fasta. Längtar efter fastande enormt! Fasta och dulco är bäst! V är bäst, han får mig skratta massa. Till och med när han ret...

Av aldrig - 5 mars 2013 15:07

Har en ny blogg på G.  Kommer börja blogga på  den såfort jag lyckats göra en header till den.   Suger på tekniska saker, Någon snäll själ som orkar hjälpa mig, eller har tips på något bra pogram där man kan göra?     ...

Av aldrig - 4 mars 2013 00:36

Har tänkt lite.. och har kommit fram till att ta en litet uppehåll från bloggen. Det är nog det bästa jag kan göra tills vidare.   Behöver lite tid för mig själv och  tänka över vad jag faktiskt vill, Vilken väg som jag faktiskt vill ta och välja...

Av aldrig - 1 mars 2013 23:46

Helt ärligt orkar jag inte mer. Vill inte leva längre. Orkar verkligen inte mer..   Har bestämt mig för ge upp. Döden är den enda vägen ut ur helvetet. Jag känner mig redan mer död än levande, så det lär inte bli någon större skillnad.   Inge...

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards