Alla inlägg under december 2011

Av aldrig - 28 december 2011 17:06

I kväll ska jag äta godis för sista gången. Ska aldrig tillåta mig äta det igen, Ska dricka glögg. äta kakor + massa bröd




Men För sista gången, Allra sista gången. Efter nyår ska jag äta efter ett skrikt

Av aldrig - 28 december 2011 11:37

Jag vill inte dit, jag vill inte.. Jag ångrar att jag ens bad om hjälp.  

-den enda som kan hjälpa mig är jag själv.



höll på svimma igår,. just nu är jag super taggad inför nyår. Efter nyår ska jag varken äta fett eller kolhydrater.

Av aldrig - 26 december 2011 20:03

Kommer tillbaks i morn kväll.

Av aldrig - 25 december 2011 20:37

Johan jag saaknar dig, drömde om dig i natt,  Du är så fin,Snygg. 


Du är så vacker. Dina kramar och kyssar, Din underbara skånska.  Du är så lång och snygg, 


Trots att vi för mesta delen under våra dagar var helt stekta minns jag det  mesta, det var så skönt, Hur vi låg tätt intill och sov, hur vi satt på taket och myste.


Johan jag saknar dig, och vill va med dig nu.

Av aldrig - 25 december 2011 08:12

Hej. Ska åka vidare idag, Alltså lämna mitt älskade skåne.   Vi ska till en annan släkting på middag. 


Usch.. Jag hatar det, Men tar  med en sallad + julmust light + Sprite zero. 


Ska äta lite frukost nu. Hörs i kväll


Glöm inte registrera er ;)  Jag har redan tjänat 1000 kr !


Puss och kram.

Av aldrig - 24 december 2011 19:11

Fick present kort på ; H&m på 200 kr.

Kaphal 250

lindex 150

Gina tricot ; 400


Och en skit snygg lampa :)  Och solkort på 1000 kr, Från.. (?)  Hahahahhaha.. Jaja. 


vart gaska bra till sist,  började  gråta när vi skulle äta, tog ca en timme  för mig att ens kunna ta lite mat, och kunna äta den. 


Det gick  till sist, Och åt kött.. Känner mig så vidrig, Hur Kunde Jag? Fy fan..


Har precis simmat lite med lillasyster, Håller på lära henne simma, ( Nej jag har ingen pool men mi systers kille har en.. ;)  Och vi är där och firar jul. )  



Nu har jag migrän, Magknip typ, + mensvärk. Hosta, snuva osv,.. Jag älskar er mamma, pappa barn,

Av aldrig - 24 december 2011 14:02

jag har stuckit, låst in mig på rummet, Mår skit. Ligger och bara gråter.


allt som pulserar i min hjära är, Kalorier, Kött pressen, Att bli besviken över julklapparna, och


framför allt pappa.  


Det gör så ont.. Pallar inte det här.. 


god hemska  jul

Av aldrig - 23 december 2011 22:30

har varit utan något i nästan en månad, eller tre veckor något sånt.. har förlorat tidsuppfattningen totalt. Sover mest ju, 


Jag och bästavän försökte igår sno Concerta.. Så kallad Ful-Tjack..

Ha

         Vi delar alltid på en burk.. tar 15 var.  Dock är det bara 36 mg, Men det duger gott och väl.

         


Tyvär var dom slut, Dom funkar super som bantningspiler också. Eftersom amfetaminet tar bort hungern.. 


När jag tagit det kan jag varken äta eller sova på två tre dagar, Bara deppar, Avtändningen är sjukt jobbig.. Och jag förlorar alltid verklighets uppfattningen,  första gången  var jag säker på att jag skulle dö,  hela nästa dag satt jag och grät.. 


Har sluppit panikattackerna sen jag vart så kallad ren, Mina vänner vill ha med mig på fest på ny år. Alltså supa.. Men Nej.


Jag vill inte det,  Jag vill inte leva som en pundare. Jag vill leva som en lycklig Bohem, äta sund och balanserad   Vegan Kost.



Jag är som sagt Vegan,  




JAG har även slutat ha sex, Det äcklar mig, 


Jag behöver inte den bekräftelsen längre,

ingen alkohol, Inga droger, inga kukar

uppkörda i fittan, inte låta mig

utnyttjas, För jag är bra, jag är bra 


utan det, notera att jag har ont i magen och är super trött-

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards