Alla inlägg den 9 december 2011

Av aldrig - 9 december 2011 15:16

..idag var det sista gången jag hetsa..


..sista  litern läsk..


Jag kom nyss från  skolan. Käkade en pankaka...tre rostade mackor. Min vegan potatisallad, Två rån. 3 dl Joice, 4 dl Julmust. Tofu.. Min mage., Vet inte om jag nämt det men min magsäck har krymt massa...


Spydde inte efter, gick in i badrummet.. och sen bara Nej.¨



.. nu eller aldrig. 

Av aldrig - 9 december 2011 01:52

Jag ska klara det här, fixa det, jag vill det nu. Bli Frisk.  


Jag ska börja äta nyttigare, sluta tänka på kalorier och så, 


Till frukost i morgon ska jag äta :


1 rostad  macka med MIN VEGANISKA potatissallad,  the, jouice . Julmust light.

Lunch : 1 rostad macka, + clememtin + joice,

Mellis: Smothie. 

Middag soppa + en rostad macka.


Som ni ser äter jag allt slaffs på morgonen...  det är det bästa. och glöm inte

starta dagen med citronvatten, det

krymper magsäcken och ökar

ämnesomsättningen, ingefära är super 


bra också, lägg i smothien, thet eller 

svälj en hel. 


Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards