Alla inlägg den 15 december 2011

Av aldrig - 15 december 2011 21:08

Du har gått ner i vikt..''



Snälla.. sluta jag vet att alla ljuger, min mage, mina ben och armar blir tjockare för varje dag som går.


Inga kläder passar, Dom har töjt sig.. Drunknar i allt nu för tiden... Jag är så äcklig ful och fet,  som en gris, elefant. Kossa. 


Sluta ljug, Så länge jag inte har storlek 32 är jag inte nöjd.    34 låter så otroligt... stort,..Inte för jag har det nu,, Men i sommar, I sommar ska jag väga 40, Ha Bmi på 12. 


Jag kommer bli så vacker. Så fin, Då kommer killarna älska mig, För att jag är så vacker då, Nu är jag en fet gris... Usch.



snart är det jul. Fan...   Pappa,   

Av aldrig - 15 december 2011 02:42

har bestämt mig för äta så här nu, Måste äta samma,  köpa köksvåg och  räkna ut exakta kaloriintaget.


Till frukost : En rostad macka, 1 dl te, 1 dl Kaffe,  1 dl soja mjölk 72 kcal 


Lunch : 1 Yogurt ( 77 kcal...) helt okej, är super mycket i den ( 1,2 dl)  Sen två  riskakor ( 106 kcal)  

3 dl 'jouice, ( 51 kcal) 


Middag ; 1 dl stuvade mackaroner, 172 kcal,

får äta lite annanas,  en skiva till bröd, och en clementin. 


 (fick köpa en annan sojamjölk sist, Den valiga har knappt inga kalorier alls i, Men blir tvingad dricka den denhär vecka, )  +  Ungsbakade körsbärstomater, ( 3-4 stycken)   Samalagt blir under dagen blir det ca..


är dock osäker på hur många kalorier en skiva vitt bröd innehåller,  äter inte något annat bröd än 'rost' bröd. Har en fix ide om att det mörka innehåller mer kalorier. 

Måste inskaffa en köksvåg.. 


Samalagt blir det, ca  568.  Kanske en aning mer,

Men inte mer än 650 iallfall!  


jag vill inte,jag vägrar att bli frisk.




har precis peircat min tunga igen, så därför kan jag inte spy, Vill inte riskera få en Inflamation, Och därför äter jag en sådan bebis mat. Jag har inte spytt på två-tre dagar. Har varit jobbigt, ångest och skuldkänslor.

Ska göra allt för att inte spy,  Utan hålla mig under 1000 kcal per dag.  

tusen kcal låter så mycket,. så skrämmande...

Men det är ett måste, Sen ska jag trappa ner på maten..antagligen.. Vet inte ens vem jag är idag.. 







Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards