Alla inlägg den 4 december 2011

Av aldrig - 4 december 2011 20:55

Frukost : 15 vindruvor. 1 dl kaffe. 2 dl te med sojamjölk


Lunch: Tre dl  soppa. 2 dl kaffe


Middag: En dl isbergsallad Tre körsbärstomater


En timmes cyckling. Och sen försöka ta en promenad...



Soppans recept ; en morot, en potatis, en halv rödbeta, tre vitlöksklyftor, en rödlök, en fjärdedels paprika, tre körsbärs tomater, Tre sparrisar och tre kuber fryst spenat som är hackad. och tre liter vatten( skär allt i bitar), Koka i ca 20 min, Mixa allt. Och sen har man mat för ett par dagar..


Krydda med citron peppar... en jävla massa kryda ska i. Me

Av aldrig - 4 december 2011 20:39

Frukost/lunch : 15 vindruvor och en rostad mörk macka. + Te.

Middag : Två dl soppa + 10 smörgås gurkor och en cm scones.


åt nyss lite godis och mer scones, + 33 cl Pepsi Maxi. Men det är uppspytt NATULIGTVIS?!


Av aldrig - 4 december 2011 01:05

och man bestämtsig för åka hem redan i morgon, Jag och Baby har bestämt oss bara för vara goda vänner. Vi är attraherade av varandra, Men jag klarar inte av ett förhållande med en så pass äldre, och så långt bort... 


Aja. Jag är inte alls ledsen faktiskt. :) Framtiden får visa vad som får ta att ske hur det blir mellan oss två.


 Men som sagt vi är ganska fästa vid varandra men, Jag vill inte det hära...  


behöver hitta mig själv

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards