Alla inlägg den 7 december 2011

Av aldrig - 7 december 2011 21:47

är massa söt sugen. Hahah,, ska ha mens snart för er som vill veta,


aja sak samma,.. får slänga ihop pannkakor i morgon bitti, eller något hahah,.. Usch,


Eller åka och köpa något efter skolan, har massa pantbukar,  dock är vegan utbudet av godis snåålt, men Guldnogat är vegansik :D

och seen finns det ju lite lösgodiis osv. 


Cola måste jag ha, men light ! GGAAAAH SOCKER !!!!!




ORGAAASM MÅSTE HA,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Av aldrig - 7 december 2011 16:49

Jag är lycklig, förälskad på rikitgt nu tror jag, 


Du är vacker och  fin, jag skiter i att du är är smal som en sticka, att du inte har sex eller dricker, men du knarkar och det är huvudsaken,  För mig är du fin, för mig är du vacker.¨

Min gulleknas. Du är så ..speciell.


   





och ni kanske ser mig som en slampa nu, men det är jag långt ifrån, det förra med han sjukt snygga var intre så jävlans seriöst.

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards