Alla inlägg den 23 december 2011

Av aldrig - 23 december 2011 22:30

har varit utan något i nästan en månad, eller tre veckor något sånt.. har förlorat tidsuppfattningen totalt. Sover mest ju, 


Jag och bästavän försökte igår sno Concerta.. Så kallad Ful-Tjack..

Ha

         Vi delar alltid på en burk.. tar 15 var.  Dock är det bara 36 mg, Men det duger gott och väl.

         


Tyvär var dom slut, Dom funkar super som bantningspiler också. Eftersom amfetaminet tar bort hungern.. 


När jag tagit det kan jag varken äta eller sova på två tre dagar, Bara deppar, Avtändningen är sjukt jobbig.. Och jag förlorar alltid verklighets uppfattningen,  första gången  var jag säker på att jag skulle dö,  hela nästa dag satt jag och grät.. 


Har sluppit panikattackerna sen jag vart så kallad ren, Mina vänner vill ha med mig på fest på ny år. Alltså supa.. Men Nej.


Jag vill inte det,  Jag vill inte leva som en pundare. Jag vill leva som en lycklig Bohem, äta sund och balanserad   Vegan Kost.



Jag är som sagt Vegan,  




JAG har även slutat ha sex, Det äcklar mig, 


Jag behöver inte den bekräftelsen längre,

ingen alkohol, Inga droger, inga kukar

uppkörda i fittan, inte låta mig

utnyttjas, För jag är bra, jag är bra 


utan det, notera att jag har ont i magen och är super trött-

Av aldrig - 23 december 2011 21:19

har tänkt på en sak..Min Mens har det senaste året blivit jätte knasig. Oregelbunden,


Den har inget system alls, Finns inget mönster lixom, Har den max var 5e vecka i tre dagar typ, 


är det normalt? 


eller är det fel på Moi? 


kan ha med drogerna, alkoholen, ångesten, rädslan, Ätstörningen, Enligt som möterna jag redan haft är jag SJUK.  


nej nu ska  jag sova, har inte ens rökt idag, är sjuk, Mina halsmandlar har svllnat igen, öronen värker, Näsan rinner.. Och nu har jag äckel mens. fy fan... Men är det normalt det jag snackade om där uppe?  
















Av aldrig - 23 december 2011 17:36

Har inte spytt idag, Känns skit jobbigt, har aldrig känt mig mätt på evigheter, Känner mig vidrig just nu. Illamående... 



Usch.

Av aldrig - 23 december 2011 12:42

Jag saknar dig super mycket, Min älskade pappa, Fy fan vad jag älskar och saknar dig,.


Snälla..Hur lång ska denhär mardrömmen hålla på?

Det gör så ont... 


I morgon är det jul.. Och Nej, Det kommer sluta med att jag ligger och gråter,.. Det gör så jävla ont pappa.


Jag vill att det ska vara som förut.. Det är inte värt att leva utan dig.  


Det har snart gått fyra år..Fyra år utan dig pappa.. Jag klarar inte leva utan dig. Förlåt för jag är en idiot, Men älskade pappa. Vi ses snart. Jag kommer till dig, Snart sitter jag i din famn igen, snart ger du mig dina köttbullar, Din kärlek, Din ciggarettdoftande bil, En klunk ur din öl, 



Jag älskar dig... så jävla mycket, Varför lämna du mig?  Hur kunde jag överge dig? Låta Cancern ta dig bort från mig,  Jag kommer till dig,


innom kort.

Av aldrig - 23 december 2011 06:30

Jag är fet.. Så äcklig. Min rumpa ahar blivit mindre min mage... Kläderna blir större och större. Mina trosor sitter inte ens uppe längre. Ska sy in mina klänningar någon dag.. Jag är långt i från mitt mål, Vilket som, Ska snart äta frukost, Blir vell lite cornflakes + 125 ml sojayougurt.Sen senare ska jag julhandla, Blir tofu, smörgåsgurka, rostbröd och så, kanske en julmust light eller så.Har massa cigg för hela julen, fick 7 paket av min syster..Awh.Jaja nu ska jag äta

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards