Alla inlägg den 3 december 2011

Av aldrig - 3 december 2011 23:56

låt mig dö snälla lägg in mig, gör vad ni vill bara ja slipper va här

Av aldrig - 3 december 2011 23:53

Snälla..... förlåt jag ber dig,,

Av aldrig - 3 december 2011 23:10

JAG VILL INTE GÅ NER TILL 40. JAG SKULLE KOLA VIPPEN. MITT BMI SKULLE BLI 12,2. 


vilket inte är okej. Men, 50....?

Av aldrig - 3 december 2011 22:55

Mötte en vän  i förrgår, Vi skulle säga hejdå innan jag åkte och så, Hade på mig ett line och stuprörs Jeans, Hon kollar på mig och säger '' Fy fan vad platt och liten mage du har fått.. Och dina ben ska vi inte tala om.... ''


Det var det första hon sa till mig, hon sa det med en sådan bestämd och hård röst.. Men jag skämtade snabbt bort det, Jag känner mig vacker men ändå bara extremt äcklad,



knulla mig i röven hårt tack

Av aldrig - 3 december 2011 22:55

Mötte en vän  i förrgår, Vi skulle säga hejdå innan jag åkte och så, Hade på mig ett line och stuprörs Jeans, Hon kollar på mig och säger '' Fy fan vad platt och liten mage du har fått.. Och dina ben ska vi inte tala om.... ''


Det var det första hon sa till mig, hon sa det med en sådan bestämd och hård röst.. Men jag skämtade snabbt bort det, Jag känner mig vacker men ändå bara extremt äcklad,



knulla mig i röven hårt tack

Av aldrig - 3 december 2011 22:48

       rakade huvud, har du saknat mig, Jag har saknat dig.

Oi oi skinhead girl.





 

Av aldrig - 3 december 2011 20:32

Tog en promenad förut med hjäregulls unge, Vi lekte i en ganska nybyggd lekpark. Tog  mig i karagen och fixade nya ciggaretter. Malbro Fresh så klart.


Vilket som, när vi kom in hade Baby lagat Veganiska Pannkakor/plättar,  (små natuligt vis... )  Käkade en plätt, Och fyra vindruvor och tog faktiskt ett glas vin,  Vi ska mysa i kväll bara han och jag, Lillen är hos sin farmor. '


¨

Ska inte dricka mycket alls, Max tre glas vin och sen lite Koskenkorva, I kväll ska vi inte röka,  Blir dricka sprit och hålla käften, Hahah.. 


amfetamin är en svältandes ungdoms bästa vän.

Av aldrig - 3 december 2011 11:41

Era fina ord betyder extremt mycket och gör mig glad.

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards