Alla inlägg den 12 december 2011

Av aldrig - 12 december 2011 20:00

Hann inte spy upp middagen, Mamma skulle åkt iväg men det tog en timme,  Alltså var matsmältningen kapput och ingen ide att kräkas, Men jag spydde upp det mesta ändå. 


Känns bäst så.  Det blev ; 1 dl makaroner,  färskAnnanas, en macka... Min ångest, skuldkänslor...



jag är rädd, vad händer nu?  


Varför  berättade jag, Jag har levt så här i 5 år, och överlevt, Jag kunde klarat det ensam, Det här är  ju mein kampf,

Av aldrig - 12 december 2011 12:42

Var hos skolkuratorn idag som vanligt, Vi diskuterade sömnproblemen, Alkhoholen,och drogerna.


Samt,.. sen berättade jag. Om Det, Ska dit i morgon igen, skolsyster och hon ska vara med, 


Sen får vi se vad som händer, Om det blir behandling på  ätstörningenheten får mamma veta.


Efter som man inte får påbörja Behandling/ Sjukvård på minderåriga utan föräldrarnas medgivande och så.


är hemma nu,till lunch vart det 4 dl julmust light, annanas, en rostad macka,   Det kom upp igen, går super lätt att kräkas igen, har haft en litet uppehåll ju,  Så. Ja,. Nu ligger jag och har ont, i halsen, revbenen och så.. 


ta hand om er.


Av aldrig - 12 december 2011 07:41

Orkar inte gå till skolan idag men Göre ändå, ska till kuratorn.. Och Japp, frukost var smothie och två mackor, te och julmust light

Av aldrig - 12 december 2011 00:43

Mina vänner tycker min mat jag gör är super god... Jag  lägger upp min mat först.. sen jävlar... Jag heller i massa smör, margarin olja, ost, osv.. Massa fett och skit.  


För dom ska bli feta, Dom är så..snygga,


Min mat brukar innehålla Max 300 kcal, Deras..... 1000+  Typ. HAHAHAH, 


visst är jag snäll... ena tjejen har börjat lägga på sig..hon äter hos mig minst två dagar i veckan, Alla mål,.


Typiskt rätt jag gör...:  2 dl stuvade mackaroner, 150 g margarin, massa smör. 1 dl olja, sen ost som ¨är i måtten  4 på höjden, och sen 15x 15.


Stackars er, Tror att ni äter nyttig vegan kost medans jag förgiftar er, med massa komage ;) 


stackars ''vegitarianer...'''


tycker ni jag gör fel..? :o 

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards