Alla inlägg den 21 december 2011

Av aldrig - 21 december 2011 20:22


har spytt upp allt idag,  


men i morgon blir det lov (skööönt) hehhe... 

ska ner till stan efter avslutningen och träffa min fina.







Av aldrig - 21 december 2011 08:44

tre mackor, 30 g cornflakes,  smörgåsgurka, godis, veganisk korv. 

3 dl joice, och tre dl te.   


Allt är uppspytt natuligt vis. Efter nyår ska jag börja äta så här.


Första månaden en halv portion.

Sen gå över till en fjärdedel.


Inget fett, Inget bröd är tillåtet. Inget godis heller.  

Ingen läsk, Miniralvatten + vitamindrycker/light läsk är Okej. Mest grönsaker och tofu ska jag äta.


Tofu är också kalorisnålt. Min ligger på 103 kcal per 100 g.  

Och grönsaker med. (a) 


Ska inte dricka smothies,utan äta fruken som den är och dricka till..




har börjat med bantings piller... Mamma tror det är vitaminer... 



har super ont i halsen och så, i revbenen.. Får det av spy. Men jag bryr mig inte. Jag mår bra av att spy.  Jag vill ner till 45. 


Har inte bestämt mig ännu heller om jag ska börja med poledancing, tror inte jag har styrkan... Kanske bör hålla mih till Yoga och sex. Hhahahaha.. Nej men man förbränner knappt inget utav sex.. Mazx 29 kcal på tio minuter. Inte ens en clementin lixom.


Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards