Alla inlägg den 8 december 2011

Av aldrig - 8 december 2011 19:21

Jag vill ha sommar.. Sol.. super snygg kropp,..bröst och långt kopparfärgat hår. Flörtande vackra ögon, 


och slippa allt.. varför kommer alla killar på samma gång?  Båda ni är fina ju.


Skit samma!!!  Köpte Julmust Light idag, Har aldrig druckit det faktiskt.¨

Och tofu, Yeah,



Ska Fixa tofu, och lite julmust sen snacka med en av mina fina killar. 



tofu är en bra kalorisnål protinkälla ;) Så Go VEGAN, ät grönsaker, soppa och tofu + lightläsk.  Spy minst upp ett mål om dagen (helst middag så kommer du bli mums filibabba,)



Av aldrig - 8 december 2011 16:57

vi satt på bänken, Jag,  och dom andra, mitt ex var med, dom drack öl, och vi hade en silivig vodka flaska med häxa i,  Jag ville åka därifrån, och då kom en tant


''Jag ska till skansen, och köpa tobak, fina fåglar har ni här ja, Skansen där är tobaken billig och så vet ni, ''

Sen minns jag inte mer, om vad hon sa, vi pratade med henne ganska länge, och alla vi asgarvade fulla som vi var,  Det vi inte fattade då att det var ett skämt, jag har insett det nu, Pg av det underbara pogramet pansionärs jävlar. Det var hon, med rakt klippt hår, gammal.. Hahah..


Usch. 


Aja efter hon hade gått drack jag några klunkar till Av våran vidriga blandling, och reste mig upp och trillade efter bara två meter från bänken, Jag snubblade på en glasflaska, reste mig upp och spydde, och gick och satte mig igen, lyckades få mitt ex inse att jag ville hem till han och sova,


Vi plankade in på tunnelbanan i hornstull och satte oss på tåget mot Norsborg,  Alla platser var fulla, Men jag kröp ner och la mig på golvet,  Det var flera som kom fram och frågade om jag mådde bra, mitt ex svarade snällt '' det är första gången hon dricker...''


Rätt som det var var vi på tanto igen, med flaskan,Den första polisbilen kom, och en av killarna jagg hade lärt känna den dagen fraktades bort, jag grät och skrek efter honom .Jag drack mer, mer och mer, Minnet bleknar, och jag minns hur alla villesmaka på våran ädla dryck... Till och med dom allra dräggigaste killarna fick kvällningar, ¨


Sen hur vi bytte plats, jag låg på gräset och skrek, spydde och hur dom sparkade, och försökte få mig sätta mig upp,  tillsist hörde jag en bil, och några mörka mans röster, och sen hjälpte dom andra mig att sätta mig upp, och när jag öppnade ögongen såg jag reflexvästar, och en polisbil, Och då förstoog jag.


Hela den natten skrek och grät jag, gjorde allt för skada mig själv, Nästa morgon satt mr x utan för dörren med massa filtar och gav mig en kram och en puss, strax efter det kom han  killen ut, Då kallade jag det kärlek,..


Nu är det smärtsamma minnen, jag undrar fortfarande varför inte våran del kom med i tv... 

dom kanske insåg att vi var alkohol/drogpåverkade och lite för kaxiga,..? Det är något jag aldrig lär få svar på, eller om det ens var inspelning, Kanske var det en dam som liknade henne,



Bjuder på ett klipp från vackra hemska skit tanto,




förlåt för jag upprepar det, men ni som inte hängt med hela tiden kanske inte läst om det..

Av aldrig - 8 december 2011 14:11

Har skit ont i revbenen, Halsen Osv.. känner mig så  vidrig. Varför åt jag bröd till salladen?


bröd är ju rena Kalorer, stärlekser. GIFT.



idag gick det bra att spy, gick lätt och snabbt. 



Hans vän dog i dethär,i denna kamp, Han gjorde som jag, Men förlorade kampen,  Mem det här är Min Kamp, mitt kämpande.


På tal om det måste jag läsa ut Mein Kampf. 


Och ta en promenad eller så idag. 

Av aldrig - 8 december 2011 07:56

har precis ätit frukost, en pannkaka, två smörgåsrån ( Sojamjölk, mjöl !)   Mår illa som en kossa..


Till lunch blir det sallad eller soppa. Har massa gröningar som behöver ätas upp ;) 


Men idag får jag äta : 2 till rån, 1d isbegsallad, fjärdedelspaprika, två msk sojayougurt, med krydda i,

Två dl soppa och en clementin,   


Någon som vet hur man gör bra kräkmedel? 


Nog för det är en fördel med den sexuella biten att inte ha kräkreflexer.. Hahah...Men jag behöver kräkas faktiskt, 


Jag mår illa,

Av aldrig - 8 december 2011 00:38



KLOCKREN,......

Av aldrig - 8 december 2011 00:01

HUR.. KAN DET VARA MÖJLIGT.



DET FINNS EN KILLE som är superfäst i mig,

och behandlar mig som en gudinna, 


Men han undviker sex, kramar gos osv..





Sen han som är super snygg, med muskler

och som verkligen är atraherad utav mig

men inget mer, vad jag vet.


mår verkligen dåligt över dethär, ska jag

välja  den lila  pojken med Anroexia eller

kåta muskelsnubben?


Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards