Alla inlägg den 2 december 2011

Av aldrig - 2 december 2011 23:04

Frukost :  10 vindruvor, En kopp te, tio 5 mandlar

Lunch:   Cola light.

Middag: Soppa på Spenat, och sparris.


Cola  light = Inga Kalorier 

Spenat / Sparris = Knappt några kalorier heller

Och vinduvor = C vitamin,

Mandlar = Mandlar gör midjan smalare 


Så,  lär förbränna allt ´genom sex...

Av aldrig - 2 december 2011 19:57

Har fått några komentarer om min kille... Så,  Nu tänkte jag berätta lite om honom..


Han är 22. Han har stora muskler,  Tatuerad. Har peircat kuk, Och Tunga, Han är gö fin.  Han jobbar som elektriker, Tjänar ganska bra lön, 26,000 kr, Men att han även har synits i Media, En del, Både tidningar och (webb) Tv.  


Han klär sig moderikt, extremt snyggt. Och har mörkt ruffs.


Hahah nu vet alla att min pöjk har tatueringar och mysiga peircingar. 


Förövrigt är jag på väg hem till honom nu, är  framme om ca 1-2 timmar,  sitter i hans bil. Tänka sig att han åkte 38 mil för hämta mig, Awh,  Får vell visa min tacksamhet senare genom vara en stygg snäll.


Jag är som sagt styvmorsa nu !

Av aldrig - 2 december 2011 16:15

..Ska börja på  Yoga efter nyår, Och samt börja på löpning? 


..att jag har fått brev från en utav sveriges bästa Skådespelar Gymnasium, Att dom är intriserade utav mig och vill att jag  ska börja där. 


Av aldrig - 2 december 2011 14:38

Jag stog i köket och lagade mat, Det var ; Linser, qoornfärs, Fun light, the, vitt bröd, olja, broccoli, avocado, kakor, flingor.Mörkt bröd, Grapfrukt. Smörgåsurka, paprika,  Jag satte mig ner för att äta det, tröck in allt i munnen och kunde knappt stänga den, Då kom golvläggarna, ( Vi byter golv i sovrummen ) ´Dom kollade på mig och sa hej.'


Jag var inte ensam hemma längre, alltså ingen hets. Ingen mat,, ingen mat till stackars mig och min toma kurrande mage. Jag kastade  allt förutom ..


 

 

Och så åt jag en halv avokado, Och bara lite av grapfrukten. Jag drack te till. Sen gick jag in på toan, satte på duschen för insolera ljudet, allt kom upp igen, Jag känner mig så stolt. Så jävlans ren och duktig. Fan, Spy är inte så farligt! Tänk vilka resultat jag kommer få när jag har börjat.........

Fast lite äcklig känner jag mig ändå. Jag vill ju inte dethär. Jag vill vara som alla andra. 

.

Av aldrig - 2 december 2011 13:20

Har precis vaknat.Ska snart åka och handla, Jag ska köpa Naturgodis, Jag vet att det är sjuktonyttigt. Men det är bättre än vanligt..


Känner mig så pressad, för Han, Min Baby Baby är så snygg och vältränad. Medans jag är en fet gris. Fast han har sagt att jag är skit vacker, söt osv...Men jag är så arg på mig själv. Hur kunde jag låta det bli så här?  Det jag gör är som ett långsamt självmord. Jag vill ha hjälp, Men jag vill inte att mamma, och mina vänner ska veta något. Det här med ätstörningar är så Tabu.  Har redan dock berättat för Honom om Det.



Det lilla monstret innuti mig.


 

Av aldrig - 2 december 2011 00:46

Jag börjar misstänka att jag inte har UNS, utan Bulimi,  Alla saker stämmer in, vilket dom inte gjorde förut. Mami. jag är rädd,. Varför har jag gjort såhär mot mig själv. 



Funderar dagligen på det.

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards