Alla inlägg under december 2011

Av aldrig - 3 december 2011 22:55

Mötte en vän  i förrgår, Vi skulle säga hejdå innan jag åkte och så, Hade på mig ett line och stuprörs Jeans, Hon kollar på mig och säger '' Fy fan vad platt och liten mage du har fått.. Och dina ben ska vi inte tala om.... ''


Det var det första hon sa till mig, hon sa det med en sådan bestämd och hård röst.. Men jag skämtade snabbt bort det, Jag känner mig vacker men ändå bara extremt äcklad,



knulla mig i röven hårt tack

Av aldrig - 3 december 2011 22:48

       rakade huvud, har du saknat mig, Jag har saknat dig.

Oi oi skinhead girl.





 

Av aldrig - 3 december 2011 20:32

Tog en promenad förut med hjäregulls unge, Vi lekte i en ganska nybyggd lekpark. Tog  mig i karagen och fixade nya ciggaretter. Malbro Fresh så klart.


Vilket som, när vi kom in hade Baby lagat Veganiska Pannkakor/plättar,  (små natuligt vis... )  Käkade en plätt, Och fyra vindruvor och tog faktiskt ett glas vin,  Vi ska mysa i kväll bara han och jag, Lillen är hos sin farmor. '


¨

Ska inte dricka mycket alls, Max tre glas vin och sen lite Koskenkorva, I kväll ska vi inte röka,  Blir dricka sprit och hålla käften, Hahah.. 


amfetamin är en svältandes ungdoms bästa vän.

Av aldrig - 3 december 2011 11:41

Era fina ord betyder extremt mycket och gör mig glad.

Av aldrig - 3 december 2011 00:22

han höll fram en skål med tofu glass, Ett glas vanlig cola, och bullar som han så snällt hade ställt sig och bakat i går. Allt jag såg var Gift. Kalorier är ju gift.  


Jag har precis ätit det och duschat. Jag har inte spytt upp det. För jag vill inte verka patetisk. 


Han sitter i soffan nu och meckar,  Det räcker till i morgon med och yttligare ett par dagar efter som han har en 5;a och en  3;a   Alltså har vi cannabis för ca en vecka frammåt han och jag.


Om det är underbart. Livet leker, Och ja, jag är ledig från skolan.  Efter ett långt möte med skolsyster, Läkare, kurator och soc så har jag en veckas ledighet, Dom  vet dock inte att jag är nere hos min betydligt äldre pojkvän. Inte mamma heller för hon är i london, och kommer hem den 22;a



Jag älskar dina kyssar, dina grepp runt min midja, Hur du knäpper upp min genomskinliga blus.  Till och med med blicken kan du lyckas förföra mig, Jag är evigt tacksam för dina så kallade affärer du gjorde med mannen på torget.  Att du inte dömmer mig, utan bara ger mig mer, Att du kunde veta vilken liten pundare du hittat. Tack för du är som jag, På det viset iallafall. 

jag älskar dig gubben. tack.



även om jag vet att du aldrig kommer få läsa dethär..min blogg. Mina djupaste hemligheter.

Av aldrig - 2 december 2011 23:04

Frukost :  10 vindruvor, En kopp te, tio 5 mandlar

Lunch:   Cola light.

Middag: Soppa på Spenat, och sparris.


Cola  light = Inga Kalorier 

Spenat / Sparris = Knappt några kalorier heller

Och vinduvor = C vitamin,

Mandlar = Mandlar gör midjan smalare 


Så,  lär förbränna allt ´genom sex...

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards