Direktlänk till inlägg 19 februari 2013

Han dödr min kropp

Av aldrig - 19 februari 2013 02:30

Igår när jag var inne på ÖB för köpa tvättmedel och sådant, Gick förbi schampot. Han stog där, med sin flickvän och i vagnen satt dottern, Novalie, fult namn va?


Han såg mig inte, Hoppas jag, Jag såg honom. Blev livrädd, tog min hårinpackning och sprang till mitt sällskap och bad dom skynda sig, drog till en lögn om att jag var kissnödig och inte kan kissa på offentliga toaletter.


Jag kan inte fatta att jag fortfarade är rädd för honom.

 

Han låg över mig, kunde knappt andas, han försökte kyssa mig, jag vände bort huvudet, och han förde in sin hand innanför mina trosor,. efter en stund tog tag i min kropp och bar mig till hans säng. Jag sa Nej..Jag vill inte.

Då var det redan försent. Hans kön var redan i mig, Jag bad honom sluta.,fortsatte protestera och försökte komma loss ur hans hårda grepp..Han nöp mig och sög sig fast på min hals. Det kändes som en evighet. Efter han var klar frågade han om jag ville duscha med honom, Jag sa Nej,. att jag har allegi mot tvål och endast kan ha specialtvål.

 

Jag låg kvar, Helt naken i hans kladdiga säng,. Tårarna sprutade. Jag var livrädd. Han gjorde om det igen efter han hade duschat klart., jag kunde inte få fram något. Inte ens ett pip, kunde inte röra mig.

 

Han släppte mig när mamma ringde och sa att hon är där om 30 minuter, Jag sa att mamma var där nu, klädde på mig snabbt och sprang iväg.  Kände mig.. så äcklig.. Jag förlorade min värdighet i hans smuttsiga lägenhet. Han dödade en del utav mig den kvällen. Jag hade dissat G för T, För T som sedan skulle ta mitt liv ifrån mig.

 


Jag drömmer fortfarande mardrömmar, Jag är livrädd för blunda, rädd för bli älskad.. rädd för ha en mans händer på min kropp. Blir illa till mods..så fort en man talar till mig, så fort en man rör vid mig eller ler. 


Jag litar på v, att han inte kommer skada mig så, vissligen är han dominant,. Men underbar. Snällaste  killen i världen.


Önskar att  jag kunde berätta för honom varför jag ibland blir så arg på honom, så fruktansvärt hysterisk och ledsen,

 


Men mina sår går inte att laga, Jag  har ärr för hela livet. Kommer aldrig kunna reparera det,. eller inleda ett förhållande.

                                        

 
 
Emma

Emma

23 februari 2013 20:00

Får man fråga en privat fråga? Polisanmälde du händelsen?

Och pratar du med någon om detta (det är så viktigt för att kunna läka och gå vidare, menar jag)

Har nämligen blivit utsatt för samma sak och jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att du tar dig igenom det. Ingen, absolut ingen ska få bli utsatt för något sånt.

Kram på dig

http://skinnylove.blogg.se

aldrig

24 februari 2013 19:46

anmälde honom aldrig då vi var mer än vänner..ångrar mig nu. ..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av aldrig - 7 mars 2013 00:43

Har lyckats fixa en tillfällig header till min nya blogg (tack vare tipset jag fick) tackar massa för det! Till och med otekniska jag klarade av det HELT SJÄLV.   På länken nedan finner ni den nya iaf. Kommer blogga här om jag behöver skriva av...

Av aldrig - 6 mars 2013 23:31

Har ångest . Åt två bagels ikväll plus godis spytt lite, mått sämst. ska börja med abc. Sen efter dieten köra soppdiet/fasta. Längtar efter fastande enormt! Fasta och dulco är bäst! V är bäst, han får mig skratta massa. Till och med när han ret...

Av aldrig - 5 mars 2013 15:07

Har en ny blogg på G.  Kommer börja blogga på  den såfort jag lyckats göra en header till den.   Suger på tekniska saker, Någon snäll själ som orkar hjälpa mig, eller har tips på något bra pogram där man kan göra?     ...

Av aldrig - 4 mars 2013 00:36

Har tänkt lite.. och har kommit fram till att ta en litet uppehåll från bloggen. Det är nog det bästa jag kan göra tills vidare.   Behöver lite tid för mig själv och  tänka över vad jag faktiskt vill, Vilken väg som jag faktiskt vill ta och välja...

Av aldrig - 1 mars 2013 23:46

Helt ärligt orkar jag inte mer. Vill inte leva längre. Orkar verkligen inte mer..   Har bestämt mig för ge upp. Döden är den enda vägen ut ur helvetet. Jag känner mig redan mer död än levande, så det lär inte bli någon större skillnad.   Inge...

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards