Direktlänk till inlägg 15 februari 2013

jag önskar..

Av aldrig - 15 februari 2013 00:01

Att allt var bra, att det var bra, att allt var fint. Allt jag känner är smärta och självhat.


fy fan vad jag hatar detta, fy fan vad jag hatar att leva.

 

Fy vad jag innerst inne lämnat all min värdighet till v, Även om jag innerst inne älskar honom..Så...vill jag ha ett normalt förhållande.. Med vanligt sex, Lite mjukt vaniljsex, Inte bli bunden, slagen och nerspottad dag ut och dag in.



KÄNNER MIG SÅ JÄVLA SMUTTSIG!  

 


Vad har jag gjort för fel?Vad har jag gjort för förtjäna all denna smärta?


vill sluta finnas, vill att allt ska vara fint, väga 45 kg, vara tillsammans med v på riktigt, att han presenterar mig som flickvän, att han älskar mig, att jag är smal. Fin. Och lycklig.

 


Men det går inte. Det går inte. Ingen vill ha en fet flickvän. Fläskiga armar. Fläskigt ansikte, fläskiga feta fettoben,

Ärrigt zebrarandigtfettofläsk   


         


Kan någon säga det? Vad har jag gjort för fel? 

 


fattar fan inte ens att jag låter er se mitt fläsk. 


 

 
 
Ingen bild

E

15 februari 2013 18:59

Åh fina fina du blir så ledsen av vad du gör mot dig själv. Har läst vartenda inlägg du någonsin har skrivit... Det gör ont i mig fast jag inte kan föreställa mig hur du har det. Jag har själv ett missbruk och ligger inskriven på beroendeenheten atm. Jag känner igen allt med rädslan för läkare osv (min största rädsla har alltid varit någon typ av tvångsvård). Men vet du varför man är så rädd? Jo för man vet att man kvalificerar sig och förmodligen behöver det.

Jag har sett de (få) bilderna du lagt upp på bloggen och du är verkligen så himla himla fin. På riktigt. Inte bara fin "så som alla människor är fina" utan du ser verkligen objektivt bra ut. Känner så himla mycket igen mig i din destruktivitet.. Har sett att flera stycken med jämna mellanrum kommit med dessa förutsägbara inlägg. Alla har likt dig haft det svårt och är oftast några år äldre. Ville inte bli en av dom som skriver något du aldrig tar åt dig av.

Jag vet att du innerst inne förstår att sättet du missbrukar mat inte är det bästa för att gå ner i vikt. Jag uppfattar det mer som att du straffar dig själv genom att svälta dig själv (nästintill åtminstone, du ligger ju alltid på långt under vad kroppen behöver för att orka bygga muskler och bränna fett). Tycker du ska se dina s.k "hets" som facit på det med. Snälla snälla du våga öppna dig för någon läkare eller dylikt.

Att vara farligt anoretisk avgörs inte av hur mycket du väger (även fast jag vet att du gått ner massor och knappt ens var stor från början). Älska dig själv och inse att nästan INGA är gjorda för att ens med NÄRINGSRIK KOST och massa massa träning vara lika smal som dessa "thinspo"-modeller.

Förlåt om det är osammanhängande jag ligger på tillnyktringen för mitt drogmissbruk. Det jag ville säga är i alla fall att DU ÄR VACKER SOM DU ÄR SNÄLLA SLUTA GÖRA DIG SJÄLV ILLA. Berätta HELA sanningen för någon (inte "v" eller på bloggen utan för någon på psyk eller dylikt) och snälla snälla börja "öva" på att tänka i friska banor. Det hjälper. Min motivation att ta mig ifrån mitt skadebeteende är genom att tänka på en nyligen avliden familjemedlem. Tänker att han älskade mig och skulle aldrig ha velat något hellre än att jag skulle vara frisk och sund och försöka LEVA inte bara existera. Kram på dig!

aldrig

15 februari 2013 20:08

Tack vad du är gulllig!

Jag försöker leva bättre, men det är svårt.
Det är min trygghet. Jag vet inget annat än detta.

Återigen tack för din fina komentar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av aldrig - 7 mars 2013 00:43

Har lyckats fixa en tillfällig header till min nya blogg (tack vare tipset jag fick) tackar massa för det! Till och med otekniska jag klarade av det HELT SJÄLV.   På länken nedan finner ni den nya iaf. Kommer blogga här om jag behöver skriva av...

Av aldrig - 6 mars 2013 23:31

Har ångest . Åt två bagels ikväll plus godis spytt lite, mått sämst. ska börja med abc. Sen efter dieten köra soppdiet/fasta. Längtar efter fastande enormt! Fasta och dulco är bäst! V är bäst, han får mig skratta massa. Till och med när han ret...

Av aldrig - 5 mars 2013 15:07

Har en ny blogg på G.  Kommer börja blogga på  den såfort jag lyckats göra en header till den.   Suger på tekniska saker, Någon snäll själ som orkar hjälpa mig, eller har tips på något bra pogram där man kan göra?     ...

Av aldrig - 4 mars 2013 00:36

Har tänkt lite.. och har kommit fram till att ta en litet uppehåll från bloggen. Det är nog det bästa jag kan göra tills vidare.   Behöver lite tid för mig själv och  tänka över vad jag faktiskt vill, Vilken väg som jag faktiskt vill ta och välja...

Av aldrig - 1 mars 2013 23:46

Helt ärligt orkar jag inte mer. Vill inte leva längre. Orkar verkligen inte mer..   Har bestämt mig för ge upp. Döden är den enda vägen ut ur helvetet. Jag känner mig redan mer död än levande, så det lär inte bli någon större skillnad.   Inge...

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards