Alla inlägg under augusti 2012

Av aldrig - 6 augusti 2012 00:57

Jag Saknar Känslan Av Svält, Utav hunger.

 

I morgon gäller det, jag ska börja kämpa, hårt, hårt som fasen.

 

Frukost ; En soja yougurt, Te med sukketer. ( ev 1 dl vinbär )

 

Lunch ; Soppa på bönor, sparris, lök, selleri och kokosmjölk + passa peppar och vatten.

 

Middag ; Jag vet verkligen inte.

 

Sen ska jag gå en promenad med min hund, hon älskar att gå långa promenader, ( Trotts att hon knappt väger ett kilo så orkar hon gå i över en timme,..) 

 

Jag älskar min hund, över hela mitt hjärta. Hon är det vackraste jag vet, finast i världen.

Och om jag nu börjar gymnasiet så ska hon få följa med, hon var ju till och med när jag hälsade på. 

Och alla älskade henne.

 

ps. Förlåt för jag är gramatisktokorekkt. Jag vet mycket väl om att det är en oskriven regel att man inte börjar en mening på Och, eller har två K efter varandra.

 

Känns som jag aldrig kommer bli smal, jag måste bli smal. För lyckas med mitt framtida projekt som jag redan väl börjat planera.

 

Av aldrig - 2 augusti 2012 09:16

förstår inte ens varför jag är vaken nu, så tidigt.

 

är skit trött.

 

hörs senare.

Av aldrig - 2 augusti 2012 09:16

förstår inte ens varför jag är vaken nu, så tidigt.

 

är skit trött.

 

hörs senare.

Av aldrig - 2 augusti 2012 01:24

Ska sova nu, kramas och gosa med min hund, sen i morgon ska jag till banken, ta utt en massa pengar och köpa present åt min mamma.

 

Hon förtjänar det, ska köpa ett smycke för ca fem tusen sen ska jag fylla en korg med deverse saker som dyr choklad, doftljus, te, presentkort, nattsärk, och ja. Kanske något mer.

 

Om jag hade kunnat hade jag även lagt mitt hjärta i korgen, så mycket älskar jag min mamma,

 

och natuligtvis älskar jag min pappa också.

 

Ni är bäst, Miss u dady.

42.

Av aldrig - 1 augusti 2012 17:21

Underbart, fick en kläning idag i storlek 42. Den satt helt underbart bra. Hade typ 46 förut, 


Ni kanske anser 42 som ett gigantiskt tält, men knappast, det är typ genomsnittet på vad sveriges kvinnor bär,

och so w00t?

Jag är kurvig, jag bryr mig inte. Inte så länge jag är lycklig, mår bra och har en kropp som fungerar som den ska.


( förutom en sväng med psykiskohälsa och ett fd drogmissbruk)


Jag saknar inte drogerna ett minsta lila för den delen heller.


Känner mig stolt, har minskat 6 cm i midjan också, på en månad, Känns ganska bra.


Jag vill ner till 36/38. Men det är för min skull. Ingen annnas.


Jag är vacker, pecis som jag är.


Jag kommer födmodligen ångra över hela min skäl att jag visar en bild på mig,


Min kropp som jag så länge döljt för er.

 



Av aldrig - 1 augusti 2012 02:41

förlåt mig för dålig update.


mår väldigt väldigt extremt dåligt,


hör av mig när jag mår lite bättre.


kram på er alla.

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards