Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av aldrig - 23 augusti 2012 17:09

Jag funderar på byta blogg då det finns x antal personer som vet vem jag är, vilket känns sisådär.

 

Känns inte som om jag kan skriva vad som helst längre,

Men vem bryr sig?

 

Jag har ångest som fan idag, men det är inte så farligt idag.. usch,.. kom och tänka på en viss person,,

 

fy fan vad jag hatar dig ditt vider, det vill jag säga, fast då ljuger jag ju. Jag vill hata dig och kalla dig massa, Men jag kan inte,, jag kan inte, Jag får helt enkelt komma tillbaks om fyra år, då du jobbar kvar i butiken och jag är någon,,

 

Någon tillskillnad från dig Jimmy.

 

Av aldrig - 23 augusti 2012 17:09

Jag funderar på byta blogg då det finns x antal personer som vet vem jag är, vilket känns sisådär.

 

Känns inte som om jag kan skriva vad som helst längre,

Men vem bryr sig?

 

Jag har ångest som fan idag, men det är inte så farligt idag.. usch,.. kom och tänka på en viss person,,

 

fy fan vad jag hatar dig ditt vider, det vill jag säga, fast då ljuger jag ju. Jag vill hata dig och kalla dig massa, Men jag kan inte,, jag kan inte, Jag får helt enkelt komma tillbaks om fyra år, då du jobbar kvar i butiken och jag är någon,,

 

Någon tillskillnad från dig Jimmy.

 

Av aldrig - 23 augusti 2012 02:12


frukost : Omelette på 3 äggvitor + en gula  en rostad macka  = 164 kcal


Lunch : Broccolisoppa  ca 200 kcal (?)


Middag : det är fucking tomt i kykskåpet så inte fan vet jag.   Typ så känner jag,.. ska försöka handla något.

om jag orkar ska jag gå till ö&b och köpa dendärasuperduperöverdrivet goda pastan, 


Annars vet jag verkligen inte. En potatis + lite sallad skulle vara riktigt jävla gott.

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards