Alla inlägg den 29 augusti 2012

Av aldrig - 29 augusti 2012 23:38

det går inte, jävla höstångest.

 

Jävla skit.. jag hatar allt.

 

allt dethär.

 

Allt är så jävla patetiskt så det inte är sant.

 

Hej jag började skära mig när jag var nio är, vart ätstörd när jag var 11 år farsan dog, tog min första överdos som 12 åring.


Började röka och dricka, sminka och klä mig extremt. Blev dagligen kränkt utav en familjemedlem, slagen.

fyllde  13, träffade en kille och blev kär. Vi blev aldrig mer än polare, det blev vinter, blev tillsammans med en barndomsvän som var betydligt äldre, förlorade oskulden på en parkbänk.

Vi gjorde slut.


Blev tillsammans med mitt ex, började dricka extremt mycket, mycket parkhäng, blev 14,. ännu mer alkohol, mariaungdom, Bytte skola..

 

Började boffa, röka weed, började blanda medecin och alkohol, spårade ur totalt,

kröp runt och grät hysteriskt på golvet, 

ena kvällen sabbade killarna en stuga vid tantolunden, medans jag och ena killen stog och pratade och han kramade mig och försökte trösta en full äckel tjej.

Min bästa vän började följa med, det blev mer och mer fester i vårat place, ( småmängder alkohol,stora mängder doftspray och hasch), Och skolan var ju körd redan sen jag var 11..

 

Vart efterlyst då jag och min vän vägrade komma hem, vi körde samma saker dag in och dag ut i år 2010;s vinter,

snodde säkert 3000 kr om dagen och köpte droger för allt. Och massa skit.

 

Åkte hem, mitt ex till thailand, vart dumpad, skärde mig. Hamlade på akuten.

 

Sen i ca sex månader var jag jättedeprimerad, grät hela tiden, låg inne på mitt rum och var verkligen död.

 

Träffade en punkare från skåne somvar bäst, han var här ett par dagar, vi rökte cannabis, knullade.

 

Spydde ner en kille på en fest, vi började ses, han våltog mig.

 

Sen var det igång. Började träffa många killar,

 

började med concerta i mängder. Slutade komma till skolan, började på möten hos skolsyster ang det som hade hänt,

sen började jag hos en kurator, som sen övergick till bup och ätstörningsenheten, mådde sämre än någonsin,

sa att jag mådde bra och fick sluta.

 

Sen.. blev allt knas.

 

Jag har ingen andledning till att må dåligt., det är ju inte så jävla hemska saker trotts allt.



 

Av aldrig - 29 augusti 2012 18:18

Och Uh
Ja det är hemskt.

Av aldrig - 29 augusti 2012 13:30

Har troligen halsfluss igen, Ska till vårdcentralen imorgon..har även feber 38,7.


Har tagit 1 g alvedon 500 g ipren 1,2 g någon slemlösande piller..och en liter te


Mår lite bättre nu,.. ska passa på springa ut med voven.

Av aldrig - 29 augusti 2012 01:23

Jag har tänkt om..ganska rejält.

Jag har legat med 17-18 (?)
Och det enda jag känner mig är äcklig.
Billig.
Vidrig..jag förstår inte ens varför jag har gjort allt detta?!
Hur har jag hunnit?
Det är fan bara pinsamt, äckligt osv.
Jag är 16 år..och har legat med på tok för många.
Jag har dessutom förstört mitt "kärleksliv".
Jag litar inte på killar eller män alls utan är väldigt reserverad.
Osäker.
Blyg lite fint sagt.

Jag önskar verkligen det löser sig., för jag VÄGRAR ligga med någon mer.

Av aldrig - 29 augusti 2012 00:48

Vet verkligen inte se jag ska säga.

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards