Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av aldrig - 6 augusti 2012 18:35

Åh, ska börja med mitt projekt snart, ska bli Nice.Dock kan jag inte börja förs jag är 18 då det ingår nakenhet.Porr, förnedelse, sex och konst.Men finns ju ett par saker jag kan göra redan nu, mer kommer jag inte säga, förutom att jag ska bli större än widersteth!

Av aldrig - 6 augusti 2012 15:17

att tvingast ta kokain, att tvingas ta amfetamin.


Dom tvingade oss välja, jag var så jävla rädd. Det var ta eller dö på plats.


Jag har inga erfarenheter alls av cox. Inga alls jag valde affe.






Han var där sen också, sist vi sågs var på spelningen när vi bråkade, innan du tog bort mig på facebook, innan jag insåg att du var en hemsk männikska. Men ack, vad jag saknat dig, din kram du gav mig. 

 

senare stötte vi på mr x, jag låg med honom, helt öppet, mitt på en gångväg. 

hans kropp var fortfarande lika äcklig och oatraktiv som hans ansikte då som nu, stor kuk hade han iaf fått.fast det spelar ju ingen roll om man inte han använda den, 



jag älskar din famn. 



hjälp mig.hjälp mig.hjälp mig nu. hjälp mig någon.

 

 

jag hatar det, jag vill inte leva såhär.

 

 

and i dont wannna live this life, if i cant live fore u,

Av aldrig - 6 augusti 2012 00:57

Jag Saknar Känslan Av Svält, Utav hunger.

 

I morgon gäller det, jag ska börja kämpa, hårt, hårt som fasen.

 

Frukost ; En soja yougurt, Te med sukketer. ( ev 1 dl vinbär )

 

Lunch ; Soppa på bönor, sparris, lök, selleri och kokosmjölk + passa peppar och vatten.

 

Middag ; Jag vet verkligen inte.

 

Sen ska jag gå en promenad med min hund, hon älskar att gå långa promenader, ( Trotts att hon knappt väger ett kilo så orkar hon gå i över en timme,..) 

 

Jag älskar min hund, över hela mitt hjärta. Hon är det vackraste jag vet, finast i världen.

Och om jag nu börjar gymnasiet så ska hon få följa med, hon var ju till och med när jag hälsade på. 

Och alla älskade henne.

 

ps. Förlåt för jag är gramatisktokorekkt. Jag vet mycket väl om att det är en oskriven regel att man inte börjar en mening på Och, eller har två K efter varandra.

 

Känns som jag aldrig kommer bli smal, jag måste bli smal. För lyckas med mitt framtida projekt som jag redan väl börjat planera.

 

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards