Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av aldrig - 9 augusti 2012 00:39

Jag ska åka iväg, till en vän. Ska bli skönt att komma bort ett par dagar, men är nervös att han ska tycka jag är fet, ful äcklig, pundare, tjackluder, hora osv..

 

och framför allt hans stora syster som är en sådan tuffing,.

 

 

Jag gillar honom, men är så rädd.. att bli sårad, klampad på, stämplad som slampa, för snart har jag legat hela laget runt med hjälp av mina bästa vänner, det känns mindre bra, Faktiskt så saknar jag att vara liten, söt, okysst, oskuldsfull.

 

Och nu, nu är det en självklarhet med sex, att knulla sönder varandra om man ses, övernattar osv.

 

åååh, jag är så nervös.

 

sköt om er älsklingar, och ni som komenterar massa skit, så bryr jag mig inte alls om er, det enda som händer är att jag spärrar era ip-adresser från att komentera. Men ni andra, ni är helt underbara.

 

 

Kommer uppdatera på fredag, när jag troligen åker dit. Samt fixa några inlägg eventuellt, annars skriver jag på söndag som sagt,

 


Ps. Kommer inte behålla något jag äter där nere, Allt ska upp. Ska kräkas tills jag spyr galla.

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards