Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av aldrig - 24 augusti 2012 22:14

fryser sönder verkligen.. skakar typ. Men som dom flesta vet förbränner även det kalorier då kroppen måste arbeta för att hålla kroppstepratuten uppe.



Vilket som så är det här mina planer för morgon dagen:


Frukost: yougurt + jordgubbar = 50 kcal 


lunch : vitkål+ en sojafilé 68 kcal


middag : varmakoppen + kanelknäcke = 96 kcal.


övrigt : Te., ev granatäpple och ett vanligt äpple = ca 75 kcal.



      älska.

Av aldrig - 24 augusti 2012 20:47

Och 20 g mjölkfri choklad.

Handlade förut..köpte det jag sa igår köpte elle också.

Av aldrig - 24 augusti 2012 17:49

Uh, är så jävla arg!
Så arg att jag vill dö!
Allt bara blir så jävla sneknullat hela tiden och/eller jag blir Fucking garlen!
Orkar fan inte.
Inte med det här.
Så jävla sjukt patetiskt.
Jävla äckel liv.

Har beslutsångest som fan också om jag ska gå till den där gratisspelningdn.
Orkar verkligen inte,. Men fattar ni hur mycket jag lär ångra mig i morgon för jag ligger hemma och är emo och jag har inga ciggpengar och nu äskar det.

Slutligen kommer även jag ge upp.
Bara för att jag är så svag, ett offer.
En pundare.
En horjävel och äcklig slampa.

Av aldrig - 24 augusti 2012 15:09

Traaaaasiga tänder., barn.. Öppna inte flaskor med tänderna, klättra inte i träd, och bit inte i smycken.

Sen har jag säkert någon läskig könsjukdom i munnen eller så äre bara blåsor.
Ska ändå testa mig när jag gör graviditetstest.

Av aldrig - 24 augusti 2012 10:30

Har fortfarande jätte ont i magen.. uh.. Känner mig faktiskt skitpeppad nu att hålla mina matscheman..

Och ska göra allt som krävs för att sluta tänka på att jag gör det för att jag är ätstörd,


Jag är så trött på allt. All ytlighet, att alla ska vara så elaka.


Slappna av, sluta döm varandra, vi alla är vackra, allihop. Trotts att vissa är handikappade, ser ut som något katten släpat in så är vi alla gjorda utav kött och blod.

Det är insidan som räknas,


Och jag gör dethär för att jag ska bli lycklig, inte för någon annan.


anyway...


Frukost : Ett halvt paket nudlar ca 55 kcal


Lunch : Soppa 100-300kcal 


Middag : Beror på mor min...


ev mellanmål :  äpple och någon riskaka  = ca 200 kcal


tänker max äta 800 kcal och ska försöka ta en långpromenad med voven.



Av aldrig - 24 augusti 2012 04:27

Du är bäst, och du veeeeet vem du är!?
Eller hur? ;)

Av aldrig - 24 augusti 2012 04:15

Ja puss på er alla.
Har beslutsångest, pumpa med silikon eller förminska?

Ps. Jag vet att dom typ är skrynkliga och röda men så blir det ibland.

Av aldrig - 24 augusti 2012 00:46

Har inte spytt idag,. har varit ganska jobbigt och krävande..


Åt en rostad macka till frukost med en halv sojafile/broccoli gegga.


Sen till lunch åt jag en pannkaka och middag två mackor,


Fy fan,. Har ont i magen.. osv.. mår illa..  skulle till vårdcentralen häromdagen men avbokade som vanligt., sa att jag var magsjuk.


i morgon ska jag handla med mami., 


Planerar att köpa : Lätt keso (eventuellt) någon drickyougurt, sojayougurt, frusen mango, banan, jordgubbar, blåbär, fun light, redbull sugarfree, riskakor med någon god smak + äppelsmak kanelknäckemackor, tofu, kakao, kanel, vita bönor, sojafileer, nudlar, tomat, lök, ev nya måltidsersättningar då den jag har smakar urban,...Sen varma koppen, och massa frusna grönsaker. 


Sen förutom mat ska jag köpa ; hårfärg, rakhyvlar ( dom med följade rakbladen tar slut rätt snabbt if u know what i mean) Pennor, Kajalpenna (brun, svart, röd & blå) ,deo, hårinpackning, hårspray,  och en söt pojke som är villig att älska med   mig.

                     

 

 

 

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards