Direktlänk till inlägg 1 augusti 2012

42.

Av aldrig - 1 augusti 2012 17:21

Underbart, fick en kläning idag i storlek 42. Den satt helt underbart bra. Hade typ 46 förut, 


Ni kanske anser 42 som ett gigantiskt tält, men knappast, det är typ genomsnittet på vad sveriges kvinnor bär,

och so w00t?

Jag är kurvig, jag bryr mig inte. Inte så länge jag är lycklig, mår bra och har en kropp som fungerar som den ska.


( förutom en sväng med psykiskohälsa och ett fd drogmissbruk)


Jag saknar inte drogerna ett minsta lila för den delen heller.


Känner mig stolt, har minskat 6 cm i midjan också, på en månad, Känns ganska bra.


Jag vill ner till 36/38. Men det är för min skull. Ingen annnas.


Jag är vacker, pecis som jag är.


Jag kommer födmodligen ångra över hela min skäl att jag visar en bild på mig,


Min kropp som jag så länge döljt för er.

 



 
 
Carro

Carro

1 augusti 2012 21:08

Åh, vad din kropp ser mysig ut.

http://fulastecarro.blogspot.se

 
Ingen bild

Sara.

1 augusti 2012 22:25

Din kropp är vacker. Du behöver inte ändra på något.

aldrig

1 augusti 2012 22:37

Vil få smala ben och platt mage, sen är jag nöjd.

Men tack ändå,

 
clara ída

clara ída

1 augusti 2012 22:45

Jag tycker att du verkar vara en jätte vacker person både på insidan och på utsidan. Medelstorleken i sverige bland kvinnor är 38- 40 dvs, medium och large. Det är naturligt att ha 40 och uppåt. Snälla tänk efter´, varför vill du bli smalare? (är orolig att du ska hamna i dåliga mönster) är det för att du tror att du kommer bli lyckligare eller är det för att du vill få bättre hälsa?

Jag skrev ett inlägg för nån dag sen, snälla läs det:

http://lillaclaransida.bloggplatsen.se/

Skrolla ner lite så kommer det.

Ha det bra =)

http://lillaclaransida.bloggplatse.se

aldrig

1 augusti 2012 23:37

jag vill bli smalare för jag alltid varit tjock,
och för jag vill vara tjejen som folk vänder sig om och dreglar efter.

Sen för att jag skulle känna mig vackrare, är inne i ett dåligt mönster, sen sex år tillbaks, men kämpar för fullt efter en hållbar och hälsosam livstil.

som också ger mig den kropp jag vill ha, även om jag aldrig kommer kunna bli någon underklädsmodel.

sen ett skäl till att jag måste gå ner är för jag ska göra en bröstförstorning + ev lyft eftersom jag jojat extremt mycket i vikt, men på senaste tiden har mina bröst vuxit och blivit extremt mycket fastare..


jag vet att man är lyckligare smal, då jag en gång hade 34.. men jag visste inte om att jag var så tunn eftersom jag var sjuk..


kram på dig sötnos.

 
Malin

Malin

2 augusti 2012 11:39

Ditt svar till fg inlägg fick mig att vilja säga ett par saker:
1. Storleken hänger också ihop med hur lång du är så ha med det i tanken i vilken storlek du vill ha.
2. Börja gärna leva hälsosamt med god kosthållning och motion, med det kommer du att gå ner i vikt automatiskt.
3. Lyckan kommer inte automatiskt med liten storlek. Har du andra problem som stör din lycka kommer det att finnas kvar. Man kan känna sig lite lyckligare i form av att man gläds åt sin vikt men verkligheten kommer ikapp. Det du däremot får är ett fyskiskt välmående med häslosam livsstil som smittar av sig på det psykiska. Men man måste se till alla delar av sitt liv för att känna lycka.
Du har en fin kropp. Ta hand om den.
Lycka till!

http://orkanensmitt.bloggplatsen.se

 
eallo

eallo

2 augusti 2012 14:37

Du är fin precis som du är tjejen! BTW läste i din presentation att du är vegan vad innebär det? :) Är väldigt nyfiken av mig!
Själv väger jag just nu typ 79 eller något och ska egentligen väga 43-65 eller något sånt, så jag kämpar mig ner i vikt och under tiden jag hållt på så har jag minskat typ en eller två cm i midjan! :) Men du ska ju självklart vara stolt över den du är och det är ju superbra att du gått ner soppas om du är nöjd med det vill säga! :) Personligen trivs jag inte jätte bra med min kropp och det är därför som jag ska gå ner i vikt :) Hoppas allt är bra med dig? :D

http://eallo.bloggplatsen.se

aldrig

2 augusti 2012 19:25

awh, sötnos!

Vegan innebär att man bara äter från växtriket,
alltså inget från djuren,
Jag har ju varit vegitarian halva livet och förra året kände jag för ta steget vidare.

Tycker att du absolut ska googla lite på det om du vill veta mer om en vegansk diet.

Kollade på din blogg och ville bara säga att du är riktigt fin, jätte söt som du är.
Du ser så snäll,rar och gullig ut.

Hahah ^^

Kram på dig.

 
Sandra

Sandra

2 augusti 2012 21:35

Jättefin kropp!

http://passionsblomma.bloggplatsen.se

aldrig

3 augusti 2012 00:44

Tack du.

 
Ingen bild

Eric

6 augusti 2012 15:50

Ser ut som en blek fet gris redo för slakt. Uh..

aldrig

6 augusti 2012 18:33

Awh.

Ska du säga?

Äckel.

 
Ingen bild

DAMP

7 augusti 2012 03:16

42 är ju as stort! Jag har själv 34/36 och tycker att jag är tjock!

aldrig

7 augusti 2012 13:05

Det var ju synd för dig som tycker så.

 
Ingen bild

.

6 januari 2013 21:20

Det viktiga är att du är nöjd! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av aldrig - 7 mars 2013 00:43

Har lyckats fixa en tillfällig header till min nya blogg (tack vare tipset jag fick) tackar massa för det! Till och med otekniska jag klarade av det HELT SJÄLV.   På länken nedan finner ni den nya iaf. Kommer blogga här om jag behöver skriva av...

Av aldrig - 6 mars 2013 23:31

Har ångest . Åt två bagels ikväll plus godis spytt lite, mått sämst. ska börja med abc. Sen efter dieten köra soppdiet/fasta. Längtar efter fastande enormt! Fasta och dulco är bäst! V är bäst, han får mig skratta massa. Till och med när han ret...

Av aldrig - 5 mars 2013 15:07

Har en ny blogg på G.  Kommer börja blogga på  den såfort jag lyckats göra en header till den.   Suger på tekniska saker, Någon snäll själ som orkar hjälpa mig, eller har tips på något bra pogram där man kan göra?     ...

Av aldrig - 4 mars 2013 00:36

Har tänkt lite.. och har kommit fram till att ta en litet uppehåll från bloggen. Det är nog det bästa jag kan göra tills vidare.   Behöver lite tid för mig själv och  tänka över vad jag faktiskt vill, Vilken väg som jag faktiskt vill ta och välja...

Av aldrig - 1 mars 2013 23:46

Helt ärligt orkar jag inte mer. Vill inte leva längre. Orkar verkligen inte mer..   Har bestämt mig för ge upp. Döden är den enda vägen ut ur helvetet. Jag känner mig redan mer död än levande, så det lär inte bli någon större skillnad.   Inge...

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards