Alla inlägg under januari 2012

Av aldrig - 21 januari 2012 19:22



Som sagt.. fett ^
Hittade sport bh;n på willys, Dom kostar 99. Men Min gulle till vän stoppade in den i sin tröja åt mig, Han snodde även ju ett par Redbull Sugarfre. Vet inte ens varför jag låter er se mina fläskiga bröst.


Den är i M och förstor dock, Tur att jag inte tog L. Haha, Usch.


Ska övertala mamma köpa ett löpband, Eftersom jag får panikattacker igen,, Och är extremt Paroid.



Satt och åt  på resturang idag med en släkting, Sen rätt som det var ''HAR DU BULIMI?!''

Jag vill inte prata om det, vad är deras problem? Det här är ingen sjukdom, det är ett sätt att leva.


Jag är fan inte sjuk.ELLER?¨


måste dra nu, Ska ut och röka.

Av aldrig - 21 januari 2012 18:08

FY FAN VAD jag är äcklig, USCH vill bara få maten o äten.


I morn blir det nya tider 


Frukost : 1 dl havregrynsgröt med lite hallon


Lunch : ...?


Middag.... soppa........



usch. Köpte e yoga boll idag, ska leka med den i morgon lite, Notera att jag väljer leka för Jag anser att yoga är kul.


Ska gå en promenad också, En ruskigt lång är ett måste

Av aldrig - 20 januari 2012 22:35

Mår så bra :')



Ska göra egna töjningsmycken, tänker ge bort dom jag köpte. Har lera hemma till det, Massa mys,


Sen påbörja mitt Mode Colaagé

Av aldrig - 18 januari 2012 22:42

Handlade lite idag, Köpte massa Lightsaft,


I morgon till  lunch blir det

kommer bergis kräkas.





Frukost: 1 dl lågkalorikräm,  kcal, en macka, te/kaffe med Sojamjölk, Lite färska jordgubbar 150kcal, 

lunch ; en macka, en banan, en redbull sugarfre + saft. ca 200 kcal, beror på pålägg til brödet

Middag; taco sallad ca 300 kcal.


övrigt : 1 dl kräm, + te. 


dethär var alltså morgondagens matplaner. Skaa försöka ta en timmes powerwalk. + Lite strething och benövningar.

Av aldrig - 17 januari 2012 15:28

Jag har varit påväg att svimma flera gånger idag, Just nu mår jag skit illa och är yr, (som vanligt)


det har blivit värre, Tog smiley idag och om jag inte hade suttit ner på toan hade jag troligen svimmat..


Har druckit en upp energidryckan och äter 6 frysta mango tärningar, Ska till syster sen, Tänkte äta en macka där och så, Sen köpa viktväktar godis, Haha Mamma HATAR när ja gör det, men det andra innehåller typ tusen gånger så möe kalorier :s 




Usch vad jag mår illa.. Har ju inte ätit idag  förutom det jag kräktes upp, Har bara druckt massa.. Ska dra nu,


Hur går det för er? Går ni också neråt? :')

Av aldrig - 17 januari 2012 14:47

du är med mig hela tiden, i tankarna,,.. önskar bara att jag kunde höra dig också.. 


Saknar dig så älskade pappa.

Av aldrig - 17 januari 2012 12:58

är så hungrig, magen skriker efter mat, men vill inte äta. Ska ta 1 dl lågkalorikräm kanske, det är 25 kcal.


Sen har jag en halv liter energidrycka kvar, Det är det som håller mig vaken, 


Desutom har jag antagligen borderline.  Har gjort lite tester på det och jag har 42 av 42 svar som tyder på att jag har det, Jag är alltså ett psyko..  Men ska kräva yttligare utredning.


Inaåg nyss att jag är så tjock.. hatar mina kärlekshadag, min timglasfigur, mina tjocka ben och armar.


 

Av aldrig - 17 januari 2012 08:49

Har druckit 5 dl energidrycka nu, ätit fyra äggvitor och en gula. två mackor. fem sojakorvar, 5 dl te, 100 g lättkeso, sen när jag var inne på andra portionen, (lagade i omgånar) kom ångesten, började äta snabbare och hälla i mig tet innaan jag sprang till toan, Jag behövde knappt göra något, inte ens dricka litervis med vatten,  Kräket var redan i halsen när jag körde ner tandborsten, Mår fortfarande skit,.


ångesten är kvar, Jag kanske borde bli vegan igen? Ja, Det borde jag. Börjar på Torsdag. Sluta med kolhydrater är något jag också skulle vilja,, men mamma skulle aldrig tillåta det.175 kcal per burk (dom små burkarna) 



Rekomenderar  verkligen lätt keso till er, Bara 70 kcal per 100 g alltså



Pappa. Jag ska göra dig stolt.   

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards