Alla inlägg den 14 januari 2012

Av aldrig - 14 januari 2012 04:17

Har inte träffat min älskade på fyra år. 

Det gör så ont. Saknar och älskar dig. Pappa...  


Kom tillbaks. Kom. Håll om mig, Tårka mina tårar. Säg att allt  ska bli okej. Att det bara var en stor dröm. Ett påhitt.  


Jag vill att det ska vara du, jag mamma, syskonen. djuren och alla barnen. 


du skulle vara med på mina födelsedagar, min student. och bröllop. 


Pappa min pappa, Ta dina vingar och flyg till mig, Fly till oss. Vi saknar dig så.


Ett ljus som brinner, en tår som rinner, En människa som försvinner.



Av aldrig - 14 januari 2012 03:37



Vi satt där i sommras, Du hjälpte mig upp, Vi satt och pratade. Skrattade. Skrämde tyskarna, Rökte.
Hade mysigt. Du höll om mig,  Våran blick mötes, Det pirrade i hela mig, Du kom närmre och närmare innan du kysste mig.


Jag hade aldrig mött någon som fått mig knäsvag av en kyss bara.Jag glömmer aldrig natten vi eldade, När vi satt och rökte cannabis., Och myste, Badade nakna och Busade i vattnet, Hela natten när jag skakade, frös. och du la dig brevid mig och höll mig varm. Men.. Du tog mitt hjärta. Fast du inte ville det, Du tog det och stampade på det. Jag hade inte mått så dåligt på år då du åkte.


Jag slutade äta helt, Började boffa, Ta concerta.  Började dricka igen, Skära mig och nådde botten, Grät hela tiden. Och du visste det.  Men du sket i mig.

Och,.. hur var det med det att jag skulle komma till dig? Och det med att kärlek är överskattat. Du är tillsammans med en häxa nu. Men men, Ditt val. Jag får vell leva med bara bli sönderknullad och dissad. Eller börja umgås med hippiesarna som gav mig alkohol, som jag klängde på. Men, Nej. Sluta.


Jag vill bli förälskad. Men jag antar att jag är för ung för falla in i kärlekens land. 

Av aldrig - 14 januari 2012 01:24

Ska pierca nipple  och  Smiley  i Februari,



Naveln får vänta tills jag blivit smal. 



Nej nu ska jag äta en macka med smörgåsgurka.. 

Av aldrig - 14 januari 2012 01:06

vill ha sallad nu, Med Körsbärstomater, rödlök, avokado och Mozarella ost och redbull sugar fre.


Jaja. Ska äta en halv dl fiberhavregrynsgröt och en rostadmacka +  lite hallon till frukost i morgon.


Lunch : soya yogurt + en rostad macka med smörgåsgurka


Middag : hemgjord ärtsoppa på 100 g ärtor och 25 g nudlar. + halv lök.



Koka ärtorna och löken tills löken är mjuk, sen mixa tillsammans med 2 dl sojamjölk.. och sen koka, Sen lägger man bara i nudlarna när det är klart. Typ i talriken,. för då blir dom bara halvmjuka vilket är godare..


Blir ca 400 kcal.  Om min uträkning blev rätt.. Huvudräkning är inget att förlita sig på.


Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards