Alla inlägg den 17 januari 2012

Av aldrig - 17 januari 2012 15:28

Jag har varit påväg att svimma flera gånger idag, Just nu mår jag skit illa och är yr, (som vanligt)


det har blivit värre, Tog smiley idag och om jag inte hade suttit ner på toan hade jag troligen svimmat..


Har druckit en upp energidryckan och äter 6 frysta mango tärningar, Ska till syster sen, Tänkte äta en macka där och så, Sen köpa viktväktar godis, Haha Mamma HATAR när ja gör det, men det andra innehåller typ tusen gånger så möe kalorier :s 




Usch vad jag mår illa.. Har ju inte ätit idag  förutom det jag kräktes upp, Har bara druckt massa.. Ska dra nu,


Hur går det för er? Går ni också neråt? :')

Av aldrig - 17 januari 2012 14:47

du är med mig hela tiden, i tankarna,,.. önskar bara att jag kunde höra dig också.. 


Saknar dig så älskade pappa.

Av aldrig - 17 januari 2012 12:58

är så hungrig, magen skriker efter mat, men vill inte äta. Ska ta 1 dl lågkalorikräm kanske, det är 25 kcal.


Sen har jag en halv liter energidrycka kvar, Det är det som håller mig vaken, 


Desutom har jag antagligen borderline.  Har gjort lite tester på det och jag har 42 av 42 svar som tyder på att jag har det, Jag är alltså ett psyko..  Men ska kräva yttligare utredning.


Inaåg nyss att jag är så tjock.. hatar mina kärlekshadag, min timglasfigur, mina tjocka ben och armar.


 

Av aldrig - 17 januari 2012 08:49

Har druckit 5 dl energidrycka nu, ätit fyra äggvitor och en gula. två mackor. fem sojakorvar, 5 dl te, 100 g lättkeso, sen när jag var inne på andra portionen, (lagade i omgånar) kom ångesten, började äta snabbare och hälla i mig tet innaan jag sprang till toan, Jag behövde knappt göra något, inte ens dricka litervis med vatten,  Kräket var redan i halsen när jag körde ner tandborsten, Mår fortfarande skit,.


ångesten är kvar, Jag kanske borde bli vegan igen? Ja, Det borde jag. Börjar på Torsdag. Sluta med kolhydrater är något jag också skulle vilja,, men mamma skulle aldrig tillåta det.175 kcal per burk (dom små burkarna) 



Rekomenderar  verkligen lätt keso till er, Bara 70 kcal per 100 g alltså



Pappa. Jag ska göra dig stolt.   

Av aldrig - 17 januari 2012 08:15

Nu är det fyra år sedan du reste.. Saknar dig.


glömmer aldrig den natten, Jag låg och skakade och grät, Hade ångest och visste att något var fel, Jag kunde inte sova..Det gick bara inte, Sen tidigt innan 7 ringde hemtelefonen, Mamma svarade, och jag hörde ett snyft.


Det var pappa dom hade somnat in under natten, Min pappa som alltid hade varit en ängel hade fått sina vingar. Han flög i väg.


Jag kunde inte gråta förs vi kom till sjukhuset, I sängen låg han, Han blundade och såg.. Frisk ut på något vis, Brevid sig hade han nallen, han hade fått av mig, Han trodde det var helge den där renen fast det var en hund eller kanin om jag minns rätt. Han hade även en burk med lite julgodis och sina lotter hos sig, Han låg där bara. Han var så smal. Pappa som alltid hade vägt för mycket var som en sticka, Han vägrade äta sista tiden, Han drack ett glas saft om dagen kanske.


Jag är övertygad om att min pappa kunde överlevt. Om inte läkarna i uppsala inte hade skitit att skicka remisserna/Provsvaren till sjukhuset här. Era jävlar.. Fy fan för er.


Det var då tårarna kom, Alla grät, Precis alla. Det gjorde så ont,  Men pappa,, Du ska veta att jag älskar dig, Och lova att du väntar på mig. Gråt inte skorpan vi ses i nangijala.


Jag tänker stanna hemma idag och tänka, inte äta mer än 100 g keso, lite hallon och 25 g nudlar. Jag måste bli smal. 

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards