Alla inlägg den 12 januari 2012

Av aldrig - 12 januari 2012 01:44

hej igen. jag är intr redo att överge bloggen än.

har ny tid till ätstörningsmotagningen. 


Jag ska göra allt som krävs, man brukar tydligen  bli sämmre innan man blir bättre. Hade en hemsk dag igår. Pratade med den finaste killen som finns.. och det behövdes verkligen. 


du är så fin med dig, så är åldern bara en siffra. 


* har inte spytt på två dagar.

* jag är shoppingberoende.

* fick hem mina 3 skor idag och 6 väskor,  gick ut i ett av dom, med en lång tröja och stay-ups. 

Om jag kände mig het, all män/killar bokstavligen stirrade.Hahaha

* Kan inte sluta tänka på han, på dagarna, nätterna. hela tiden.. längtar så efter dig saoprins.


* Jag har insett att jag är vacker. Att jag inte är så fet, 

*att mat är gott. 


* framför allt. Jag ska sluta räkna kalorier, äta nyttigt, sluta hetsa.


och jag ser ljust på framtiden

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards