Alla inlägg den 8 januari 2012

Av aldrig - 8 januari 2012 15:53

mår illa som en möhö, Har ätit en macka med lite isbergsallad på, - Mums. 


Kokade en 25 g nudlar ( en fjärdedels portionförp.)  och lite bönor. Men åt inte det. 



Ska äta lite blåbärs bebismat  sen,  Ska kanske även köpa gröt i barnmat?  


är det någon som kan ge mig lunch tips? som är  lätta att ta med och äta ute?


jag sitter ute på rasterna och röker och  dricker redbull sugarfre, Och min lärare skulle döda mig om hon såg mig äta bebis mat..

Av aldrig - 8 januari 2012 02:13

in och ut, Trycka. Hosta och blunda,

Känslan av öppna ögonen, allt kretsar

runt dig. Du. Det är jag som trippar. Inte

du. JAG svävar på molnen. Jag hör rösten.

Känner hur jag faller. Ler och ser

tillbaks. 




På det som en gång var



japp jag gör det fortfarande.


       

Av aldrig - 8 januari 2012 01:24

Jag gissar på något mellan 60/70kg. Usch, Har jojat sen jag var 10, När jag började svälta mig första gången.


Fy fan.


Ska äta mer kalorier. Fast inte hetsa. Bara äta det som sägs. Inget annat, 


frukost : 125 ml sojayougurt. 77 kcal 

Lunch : Någon sallad..  Ca 200 kcal

Middag: En rostad macka med smörgåsgurka. max 120 kcal;D beror på om jag tar en elr två.

Ev mellis : LågKalorikräm 20 kcal.




Inköpas imorgon

       

                         


äckliga jag ska köpa gift. äckliga jag fejkade namnet maja tror hon är vacker nog att äta.

Men hon är tjock. Jag är vidrig



känner av det ännu, har ont som fan i ena armenen. Ett ben sitter FEL. har bangade och tagit massa värktabletter. Hände nog..något igår.

 
     




Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards