Alla inlägg den 21 januari 2012

Av aldrig - 21 januari 2012 21:12

är yr,. har ont i huvudet. Mår illa. Fy fan, Skulle piercat naveln ju ):


är glad, jag och en vän har rett ut vårat bråk, tyvär har hennes familj som förut älskade mig vänt sig emot mig, för jag försökte berätta sanningen om henne för dom när vi bråkade, dom trodde på hennes snack. Och ja.. Dom vill inte veta av mig eller något, Och jag är aldrig mer välkommen hem till dom... 


För att hon och några andra sa att jag ljög om att hon både dricker, ligger med folk som hon inte känner, boffar och röker på. TROTS att hela hennes källare är fylld med plastpåsar och tomma hårspraysburkar, vinflaskor. Desutom knaprar hon concerta,... Men mer i 'bantningsyste' alltså äverdoserar hon inte som.. SOMLIGA här gör. Hehhe.-


Vi är vänner nu, igen. Men det kommer inte bli som förr. Eftersom hon bytt ut mig fint sagt,, Jaja.. Ligger halvdöd i soffan. blö

Av aldrig - 21 januari 2012 19:22



Som sagt.. fett ^
Hittade sport bh;n på willys, Dom kostar 99. Men Min gulle till vän stoppade in den i sin tröja åt mig, Han snodde även ju ett par Redbull Sugarfre. Vet inte ens varför jag låter er se mina fläskiga bröst.


Den är i M och förstor dock, Tur att jag inte tog L. Haha, Usch.


Ska övertala mamma köpa ett löpband, Eftersom jag får panikattacker igen,, Och är extremt Paroid.



Satt och åt  på resturang idag med en släkting, Sen rätt som det var ''HAR DU BULIMI?!''

Jag vill inte prata om det, vad är deras problem? Det här är ingen sjukdom, det är ett sätt att leva.


Jag är fan inte sjuk.ELLER?¨


måste dra nu, Ska ut och röka.

Av aldrig - 21 januari 2012 18:08

FY FAN VAD jag är äcklig, USCH vill bara få maten o äten.


I morn blir det nya tider 


Frukost : 1 dl havregrynsgröt med lite hallon


Lunch : ...?


Middag.... soppa........



usch. Köpte e yoga boll idag, ska leka med den i morgon lite, Notera att jag väljer leka för Jag anser att yoga är kul.


Ska gå en promenad också, En ruskigt lång är ett måste

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards