Alla inlägg den 3 januari 2012

Av aldrig - 3 januari 2012 20:05

Jag älskar.. hur killlarna smörar..hur dom flirtar.. och gör allt för få en sära på benen..Men.. Jag vill inte leva så längre.


Jag vill vara festnissen.. Men samtidiigt den perfekta trogna tjejen, Nykter, Ren. Drogfri.

Men har en lösning. Finns en super fin kille.. som tycker jag är vacker, Intlegent osv. Och haan bor där jag även har Pundar polare. Det här ska nog gå bra.. måste dra .. hörs

Av aldrig - 3 januari 2012 18:36

hade handlat idag med en kompis, Så mötte vi en bekant till oss. En kvinna kan man säga. Har kännt henne hela livet.


''Men lilla gumman.. Bantar du? Eller har du bara gått ner massa i vikt?''

''  Ehm.. Jag veet inte riktigt''

'' Menar du att du inte sett det? Du måste ju se att du gått ner massa. Du är smal nu.''

'' ...''

'' du måste ju se det.. på kläderna och så.''

''tack!''

'' men vad äter du, alltså är det ett medvetet val eller händer det bara''

''  heh..



jag är fan fetare än någonsin. Jag ska bli

Tunn. Liten som en mus.



mina mål...
48 . 42.   38.    Vid 38 är jag  nöjd :')


Skulle  köpa en kjol idag.. Mina lår var förstora för 36, så ja  jag är tjock. 

Av aldrig - 3 januari 2012 18:00

har ätit massa idag. För mycket.. Hur står jag ut med mig själv??


Två frallor, En dl pasta med bönor och sås. 50 g sura nappar. En Twix,, en Milky way. 100 G choklad. En riskaka..  två glas oboy.. Sockret bara fassnar och svider i Halsen. Fy fan för mig.



Mat schema för imorgon :

 1 dl Aprikoskräm 20 kcal. Halv banan 50 + te.

Lunch : en rostad macka, 3 cm gurka, en halvtomat. 13 kcal utan bröd Vet fotfarande inte hur mycket kcal en skiva bröd innehåller. Vet någon? Alltså en skiva vitt rostbröd.. Hjälp tack?! 


Middag : en fjärdedel av nudelförpakningen 23 kcal.  50 g bönor 40 kcal,


Blir 146 utan bröd. Men håller mig under 300 iaf :')


men som sagt.. Kan någon hjälpa mig med brödet?  Vet bara att det får hälften så  lågt GI av att man rostar det

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards