Alla inlägg under oktober 2012

.

Av aldrig - 9 oktober 2012 04:33

God natt.

Och du "a" är en hemsk människa.

Jag hatar all tid vi spenderat.
Att du har haft din jävla Kuk i mig.

Ganska uppenbart att du är som
Dom andra.

Ps. Jag är inte kär i dig längre.
Inte efter dethär.

Och du är löjlig som inte hör av dig, men tänker fan inte vänta för ingeting.

Fuck u din lilla parasit.
Och om det skett ett missförstånd är du välkommen att höra av dig.

Annars så.

Kyss på dig mästerkyssaren

Av aldrig - 9 oktober 2012 03:04

Lägger jag upp lite bilder.
På tuttbilden ser ni vad feta mina ben har blivit.
Jävla ätstörningsinhet.

Och har fått höfter/kärlekshantag.

Men nu i samband med att jag är sjuk har jag ju dragit in på all mat. Så snart så.
Snart skinny love. Snart.

Ska ut i skogen i morgon om vädret tillåter..terränglöpning är det bästa som finns när man vill rensa tankarna.

Nä. Får ont i tummen av att skriva.

Vi hörs.

Av aldrig - 8 oktober 2012 00:27

Det är snart ett årsedan jag blev våldtagen.

Jag har all rätt i världen att vara psykisktostabil.

Om en månad och två dagar.

 

Sen du förstörde mitt liv.

 

För evigheternas evighet.

 

Jag kommer aldrig kunna lita på en man igen. 

Av aldrig - 5 oktober 2012 14:44

Drömde om bästa idag.
Det var bäst.
Även om jag drömde att jag drogade ner han. Naturligtvis var jag också bång.
Cannabis is da shit.
Sen ja.
Vi skulle badat i ett mysigt bubbelbad men den var upptagen så vi kröp till säng istället och du mumlade om att jag var hemsk för att jag hade på mig en vit liten top över mina bröst.
Vi låg och pussades och hade det bäst,
Tills jag vaknade.
Ville bara fortsättA.
Där vi var.
Där vi slutade.

Av aldrig - 4 oktober 2012 18:52

Jag ska bli tunn som en fjäder.
Sväva fram.
En vandrande pinne.

Av aldrig - 3 oktober 2012 13:00

Kämpar i mig en macka..
En kopp te.
Tog nydligen en "tablett" mot smärtan..
Kan fan inte äta någonting alls..

Alla bitar börjar falla på plats., nu mer eller mindre.

Av aldrig - 2 oktober 2012 23:30

Mår sämst.
Fick ta massa prover osv.
Och blev klämd på magen, osv.

Har gallsten.. Fick en spruta med smärtlindring och tabletter..

Ska tillbaks dit om jag får mer/värre värk.

Hoppas verkligen jag slipper operera.

Det här är verkligen ett wake up call för mig.
Att jag måste börja leva bättre.

Nä, nu ska jag och hundarna sova.
Åtminstonde försöka.

Av aldrig - 2 oktober 2012 14:50

Är på väg till akuten. Väl där vet jag inte vad som händer.

Kan knappt stödja på benen. Kan bara Ligga. Har ont överallt. Spyr blod.
Har inte kunnat äta normalt på två veckor.
Sen har jag fruktansvärt ont i magen samt 39 graders feber..

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards