Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av aldrig - 19 oktober 2012 13:30

Satt och skrubbade min hud i två timmar..med tvål..med svampar...med rakhyveln.
Jag har sår över hela kroppen.. Armarna..benen..magen..bysten.

Mina smygaskärsår.
Ser bara ut som jag trillat..

Förövrigt spydde jag också en jävla massa..i badkaret när jag satt och försökte tvätta bort min skam..
Ville bara mer och mer.
All tvål är slut nu..mamma köpte den igår..schampot och balsamet med.

Det gör så ont( åh andra sidan har jag varit duktig och spytt upp all dagens mat)

Av aldrig - 19 oktober 2012 12:33

Som rubriken lyder..jag måste boka tid..

Min mens har fortfarande inte kommit..
Har blivit knäpp..spyr hela tiden ( även när jag inte vill..)
Har kramper i magen..kissar hela tiden.. Maten smakar inget..
Ömma bröst..
Mina vårtgårdar har blivit mörkare..är mer känslig än vanligt..
Trött..hela tiden..
Vill bara ha jouice hela tiden.
Och frusenfrukt..fruset bröd(?)



Och ja...då finns det två-tre alternativa pappor.

?

Av aldrig - 19 oktober 2012 02:01

Tänkte passa på ladda upp morgondagens schema

Frukost : smoothie + kannelknäcke = ca 200 ? ( får räkna noggrannare i morn )

Lunch : rödbetor + något mer. Max 150 kcal.

Middag : äpplepaj med barnen..lär bli tvungen att äta lite. Vill inte ens tänka på de kalorierna.

Sen ska jag ut i skogen..( åtminstonde försöka och hinna..)

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards