Alla inlägg den 25 oktober 2012

Av aldrig - 25 oktober 2012 23:31

Det här är första gången på länge jag bloggar från datorn..urgt..


Har så JÄVLA ONT I NATT MED... mitt revben.. känns  som någon sparkar och slår mig.. bryter av dom långsamt.


Dunkar... Värktabletter hjälper inte heller... inte ens diklofenak.. funderar på ta ett glas  hostmedecin.. brukar somna av den.. ett par klunkar.. sen är man i himelriket... haha.. 

 

Fy Nej., ska ju hålla mig ren.. ifrån alla droger. ( förutom cigg och koffien då... ) 

 

Blir helt hysterisk utan koffien.. :( 

 

Vet inte riktigt om jag har nämt att min första överdos bestog av koffien ?

 

Var tolv år.. jag och en vän tog en varsin burk koffientabletter och sköljde ner dom  med ett par energidrycker..

Någon timme senare satt vi båda  och skakade, darrade.. var yra och kallsvettades...

 

Fick ett rent helvete efter det.. och började knapra värktabletter... åt 10 om dagen under en hel sommar.. hamstrade värktabletter.. gömde överallt.

 

En gång tog jag ca 20 1g... vart JÄTTESJUK.. spydde galla och blev sängliggandes i ett par dagar.. och i samband med det blev min ätsörning ännu värre.,.., åt inget förra sommaren mer eller mindre.. varje dag var en plåga.

 

önskar att jag var där igen.. hade verkligen stenhård koll.. på allt.

 

Åh andra sidan är jag lyckligare nu. Har slutat umgås med sådana som vill mig illa.. och börjat säga ifrån.

 

Ps. Jag hatar alla billiga fjortisar som lägger upp bilder som bokstavligen skriker '' jag är billig och villig, gör allt för du ska komentera min blogg, säga att min röv är sexig'''

 

Om en kille kallar mig sexig..så.. känner jag mig sjukt kränkt.

 

Jag hatar att all jävla ytlighet.. jag hatar utsendefixerade människor.. jag menar.. hur kan ett par bröst som är pressade till hakan vara sexigt...? att sedan förutom det se ut som en nioårig pojke..?

 

Nej..tack.

 

usch.. tacka vet jag mina djur... barfota och riktiga jävla män som skiter i om min fitta är rakad eller inte. Som inte klagar på mina håriga ben och fjun under amarna ( förövrigt är hår på kvinnor sjukt sexigt....) hahaha

 

 

Av aldrig - 25 oktober 2012 20:19

Badade nyss,,.ligger och lyssnar på thåström i sängen,. Med hundarna.
Röker. Dricker vin.
Nu saknas bara Han.
Och tunnhet.

Men det är Påväg.
Är så sjukt taggad..
Ska snart koka soppa till "lunch".
Till frukost ska jag ju äta frusna bär.

Och middag får barnen bestämma.
Har ju mina piller som gör att jag blir mätt på luft typ..
Man ska bara ta två.. Brukar ta 4.... Heh.
Sen blir det terränglöpning..det är så Underbart.

? Imorgon blir det bättre. Imorgon blir blir det bra ?

Har inte spytt idag..tänkte göra det efter maten..men när jag precis skulle börja började lillflickan banka på dörren och behövde besöka toaletten lite akut.. Hah.

Fy.

Av aldrig - 25 oktober 2012 17:20

Har fått ett till gallstensanfall..har så hemskt ont..

Ska ringa sjukhuset i morgon... Kräva opration..

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards