Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av aldrig - 18 oktober 2012 21:08

Skulle Kunna leva på detta och cigg.

( eller mina pinnar..röker ju bara slum cigg pg min hals.. Dom är heelt underbara )

Av aldrig - 18 oktober 2012 18:39

Jag blir mer och mer övertygad för varje dag som går att jag ska dö.
För varje Dag som går blir lusten större att försvinna.
Att ta mitt liv.
Jag vill inte leva mer.
Jag vill inte.
Jag önskar att jag vart överkörd.
Att jag dog.
Snabbt och smärtfritt..
För jag orkar inte mer.

Det är ingen.
Ingen som ser mina desperata rop på hjälp.
Aldrig någonsin.

Minns när jag berättade för ett par fd vänner..så sa ena ; jag tror inte på dig.

Jag borde dö.
Så alla ser. Förstår.
Att det är deras fel.
Att jag tog livet av mig pg av hur jag vart behandlad.
Pg av att ingen såg hur jag under tre år söp mig full varje helg, rökte gräs , drog en lina, svalde piller.
Knullade med män för få mer.
Skar upp mina handleder varje kväll under 6 år.

Hjälp mig.
Snälla.
Jag är så rädd.
Jag faller.
Jag finns snart inte mer.
Och då är det ni.
Ni som fäller tårar.
Eran eviga smärta.
Eran tur att långsamt tyna bort och dö.

Av aldrig - 18 oktober 2012 18:39

Jag blir mer och mer övertygad för varje dag som går att jag ska dö.
För varje Dag som går blir lusten större att försvinna.
Att ta mitt liv.
Jag vill inte leva mer.
Jag vill inte.
Jag önskar att jag vart överkörd.
Att jag dog.
Snabbt och smärtfritt..
För jag orkar inte mer.

Det är ingen.
Ingen som ser mina desperata rop på hjälp.
Aldrig någonsin.

Minns när jag berättade för ett par fd vänner..så sa ena ; jag tror inte på dig.

Jag borde dö.
Så alla ser. Förstår.
Att det är deras fel.
Att jag tog livet av mig pg av hur jag vart behandlad.
Pg av att ingen såg hur jag under tre år söp mig full varje helg, rökte gräs , drog en lina, svalde piller.
Knullade med män för få mer.
Skar upp mina handleder varje kväll under 6 år.

Hjälp mig.
Snälla.
Jag är så rädd.
Jag faller.
Jag finns snart inte mer.
Och då är det ni.
Ni som fäller tårar.
Eran eviga smärta.
Eran tur att långsamt tyna bort och dö.

Av aldrig - 18 oktober 2012 18:38

Jag blir mer och mer övertygad för varje dag som går att jag ska dö.
För varje Dag som går blir lusten större att försvinna.
Att ta mitt liv.
Jag vill inte leva mer.
Jag vill inte.
Jag önskar att jag vart överkörd.
Att jag dog.
Snabbt och smärtfritt..
För jag orkar inte mer.

Det är ingen.
Ingen som ser mina desperata rop på hjälp.
Aldrig någonsin.

Minns när jag berättade för ett par fd vänner..så sa ena ; jag tror inte på dig.

Jag borde dö.
Så alla ser. Förstår.
Att det är deras fel.
Att jag tog livet av mig pg av hur jag vart behandlad.
Pg av att ingen såg hur jag under tre år söp mig full varje helg, rökte gräs , drog en lina, svalde piller.
Knullade med män för få mer.
Skar upp mina handleder varje kväll under 6 år.

Hjälp mig.
Snälla.
Jag är så rädd.
Jag faller.
Jag finns snart inte mer.
Och då är det ni.
Ni som fäller tårar.
Eran eviga smärta.
Eran tur att långsamt tyna bort och dö.

Av aldrig - 18 oktober 2012 15:57

Har köpt ett par jeans..
Dom är en aning för små..
Men innan året är slut..ska dom vara för stora.

"Jag kan sluta när jag vill"

Av aldrig - 18 oktober 2012 04:37

Haha, jag funderar på köpa laxeringsmedel..slippa spy hela tiden..

Insåg hur lätt potatismos kommer upp..
Det bara glider (vilket känns jättebra)
Förutom mina sår.. I halsen.

Om 12 timmar ska jag handla.
På listan står ;

Cola zero.
Rödbetor.
Hallon
Blåbär
Mango
Gurka
Paprika
Knäckebröd.
Sojayougurt
Jouice
Sojamjölk


+ cigg om dom har kommit..idag (vilket jag hoppas.....)

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards