Direktlänk till inlägg 18 oktober 2012

Toa..?

Av aldrig - 18 oktober 2012 04:37

Haha, jag funderar på köpa laxeringsmedel..slippa spy hela tiden..

Insåg hur lätt potatismos kommer upp..
Det bara glider (vilket känns jättebra)
Förutom mina sår.. I halsen.

Om 12 timmar ska jag handla.
På listan står ;

Cola zero.
Rödbetor.
Hallon
Blåbär
Mango
Gurka
Paprika
Knäckebröd.
Sojayougurt
Jouice
Sojamjölk


+ cigg om dom har kommit..idag (vilket jag hoppas.....)

 
 
Clarisse

Clarisse

18 oktober 2012 05:10

Fast laxermedel fungerar ju inte alls på samma sätt som att kräka. Kroppen tar upp kalorierna. Men ''skiten'' kommer ut lite snabbare. När du kräker, så blir du av med en del av kalorierna.

Men om jag ska vara ärlig, försök undvika både laxering och kräkninar. Inget av det är ju direkt att rekommendera. Även om jag är väl involverad i båda två.

http://clarisseaeabeatrix.wordpress.com

aldrig

18 oktober 2012 15:54

Jag vet det.

Men det är för att "bli ren"

Det finns ingen värre känsla än att ha mat i magen.
Det är så äckligt.

Jag älskar att spy.
Men det passar inte alltid..
Och mina tänder har blivit förskräckligt fula.

Naturligtvis är det bättre att avstå båda..
Något vi alla vet är att det vi gör inte är bra.
Varken för oss själva eller någon annan.

Känner mig så otroligt självisk som..gör det här..
Men om
Jag inte gör det,.äcklas jag av allt.

 
Clarisse

Clarisse

20 oktober 2012 06:36

Okej, då förstår jag hur du tänker.
Ville mest bara informera dig om att det inte hjälper för vikten och så egentligen. Det är inte alla som vet det.

Sen... ja. Jag förstår ju ditt behov av att rena dig, jag har det också. Och jag vet, precis som du vet, precis som vi alla vet, att detta är inget som är bra för oss.

Men när det kommer till kritan, är inte vi alla själviska egentligen? Må inte dåligt över det.

http://clarisseaeabeatrix.wordpress.com

aldrig

20 oktober 2012 06:50

Det är svårt när vi lever i en värld där vi är dömda till evig smärta och olycka.

Tack för att du är så snäll.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av aldrig - 7 mars 2013 00:43

Har lyckats fixa en tillfällig header till min nya blogg (tack vare tipset jag fick) tackar massa för det! Till och med otekniska jag klarade av det HELT SJÄLV.   På länken nedan finner ni den nya iaf. Kommer blogga här om jag behöver skriva av...

Av aldrig - 6 mars 2013 23:31

Har ångest . Åt två bagels ikväll plus godis spytt lite, mått sämst. ska börja med abc. Sen efter dieten köra soppdiet/fasta. Längtar efter fastande enormt! Fasta och dulco är bäst! V är bäst, han får mig skratta massa. Till och med när han ret...

Av aldrig - 5 mars 2013 15:07

Har en ny blogg på G.  Kommer börja blogga på  den såfort jag lyckats göra en header till den.   Suger på tekniska saker, Någon snäll själ som orkar hjälpa mig, eller har tips på något bra pogram där man kan göra?     ...

Av aldrig - 4 mars 2013 00:36

Har tänkt lite.. och har kommit fram till att ta en litet uppehåll från bloggen. Det är nog det bästa jag kan göra tills vidare.   Behöver lite tid för mig själv och  tänka över vad jag faktiskt vill, Vilken väg som jag faktiskt vill ta och välja...

Av aldrig - 1 mars 2013 23:46

Helt ärligt orkar jag inte mer. Vill inte leva längre. Orkar verkligen inte mer..   Har bestämt mig för ge upp. Döden är den enda vägen ut ur helvetet. Jag känner mig redan mer död än levande, så det lär inte bli någon större skillnad.   Inge...

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards