Alla inlägg under oktober 2012

Av aldrig - 17 oktober 2012 11:26

I morgon ska jag försöka gå åtminstonde.
Även om mitt bidrag åkt.

Efter skolan ska jag och mami åka och kolla på marsvinsbebisar.,

Ska köpa en..min stackars kille är jätteledsen sen hans vän somnade in igår.
Även om mina hundar alltid är i buren med honom så ersätter dom ju inte en riktig "vän".

Ska försöka köpa en hona..och ja.

Avla lite.

Var så länge sedan det var "huset fullt"..var vell 8 år skulle jag tro när det vart en oväntad kull haha..och det var så jag fick mitt första marsvin. ( som var inavlad)
Så varken han eller hans bror vart särskilt gamla..) :/
Han hade lååååång fårpäls..fick klippa han varje vecka..

Av aldrig - 16 oktober 2012 22:35

Vi uttjytjar varandra.

Av aldrig - 16 oktober 2012 14:10

Jag kommer sakna dig.
Bara tanken på att inte ha dig vid min sida..

Jävla pissdag.

Sen att ni..gått och snackat en jävla massa goja.
Bullshit.
Trodde ni hade mer vett än så.
Era jävla parasiter.
Ni kan glömma att jag ens kommer titta åt era håll.
Och hämnden är ljuv era äckliga inavlade fjollor.
Ni ska dö.
Ni förtjänar inte livet.
Ni ska Bort.

Ps.
Ni existerar inte längre i min värld.

Känns den frasen bekant,?

Har aldrig känt sådant hat.
Besvikelse.


Vilket som,

Vila i frid hjärtat.
Tack för den tiden du gav mig.
Min underbara bebis.

Vi ses snart igen Pixi.

Av aldrig - 16 oktober 2012 09:31

Jag skämms.
Jag hatar att jag mår som jag mår.
Jag intalar mig själv dagligen att det är lungt.
Att jag mår bra.
Sen när man sitter där..där i badkaret.
Låter vattnet rinna över såren.
Över ärren.
Man längtar att skoningslöst ta bladet och dra det.
Över det högra låret.
Över handlederna.
Över magen och bysten.

Man vill få ut smärtan.
Men skämms.
Ingen får ju se.
Ingen.
Det är jag.
Jag och dom vassa bladen som ska förenas.
Bli ett.
Se det tunna genomskinliga vattnet färgas rött.
Känna hur kroppen långsamt tynar bort.
Sluta ögonen.
Känna värmen.
Lyckan.
Hoppet om att det nu ska bli bra.
Man ser ingeting.
Man svävar bara.
Någonstans mellan himmel och jord.
Det är då man måste välja mellan liv och död.

Jag valde liv.
Medans herr död blev rasande och jagar mig dagligen.
Så fort jag sluter ögonen så kommer han och försöker ta mig.

Jag behöver hjälp.
Men innan jag kan ta emot hjälpen måste jag erkänna för mig själv om vad det är jag behöver hjälp med.
Drogproblem?
Tvångstankar?
Sexmissbruk?
Ätstörningar?
Ångest?
Panikattacker?
Depression?
Psykos?

Jag har nog bara fastnat.
Jag sitter fast i min dröm.
Min dagdröm.
Min nattdröm.
Min mardröm.

Tack till dig som orkade läsa allt dethär.
Du är vacker precis som du är.
Glöm aldrig det.

Av aldrig - 15 oktober 2012 09:11

Ja.
Om en månad troligen..

Till Kiruna..

Av aldrig - 15 oktober 2012 03:10

Röka gräs.
Ta LSD.
Gråta som små barn.
Vara skräckslagna och kåta.
Ta heroin och sätta på ett litet plåster.
Och sedan där ute fejka en lycka.
Påstå att det inte är värre än alkohol.
Att jag är en hora är inte heller någon nyhet.

Jag vet att ni kan se min smärta.
Min sorg.
Min panik, rädsla i mina nerdrogade glansiga, skelade ögon.

Av aldrig - 14 oktober 2012 03:30


antar att.. det är det du vill... antar att du får en aning om hur jag känner nu,

hur jag mår.


var så jävla hemskt glad.. när du ville prata med mig i morse... i kväll.

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards