Alla inlägg under november 2012

Av aldrig - 9 november 2012 14:55

Ska och handla lite så fort jag fått i mig frukost,
Sen packa ner det sista.
Försöka få bort diverse tavlor., lampor och gardiner.


PS, jag hatar dig din känslokalla gris.

Av aldrig - 9 november 2012 14:55

Ska och handla lite så fort jag fått i mig frukost,
Sen packa ner det sista.
Försöka få bort diverse tavlor., lampor och gardiner.


PS, jag hatar dig din känslokalla gris.

Av aldrig - 9 november 2012 03:22

Jag är fan odödlig.

Eller så är v så jävla grym som alltid övertalar mig att leva..

Jag älskar dig "hunnibunni".
Nästan åtminstonde.

Förlåt för jag bloggar så sällan.. Ska flytta i morgon.... :(

Av aldrig - 8 november 2012 19:47

Ta mitt liv.

Av aldrig - 7 november 2012 01:29

Han är världens finaste.
Även om vi bara sett skymten av varandra i "verkligheten".
Så vet jag.
Vi båda vet.

Han är så jävla speciell.
Så jävla attraktiv.
Mannen jag drömmer om på nätterna.
Han är perfekt.

För en gångs skull en som inte går på droger, uppmuntrar mig till dumheter.
Ringer mig utan förvarning.

Har en underbar dialekt.
Underbar kropp. ( så jävla manlig )
Underbart leende.
Underbara sms, underbara ord.
Älskar även när du kallar mig bondeflicka..
Hah

Jag längtar så hemskt mycket efter dig.
Allt känns så mycket bättre nu när vi löst allt.

När vi sagt det vi känner,
Det glädjer mig att du vill försöka..
Fortsätta kämpa tills vi kan ses.

Tills vi kan bli ett.
Tills du tar tag i min käke, och långsamt trycker din kropp mot min.

Även om jag var skeptisk till att ens svara på ditt mail,..till allt.

Ångar jag ingeting.

Jag vet, att vi kommer få det funka.
Att du avgudar mig och mina jävla läppar, mitt hår, mina kläder, mitt beteende, min dialekt.
Mitt rum,

Soulmate,<3

Av aldrig - 5 november 2012 13:29

Frukost : 1 dl havre yoghurt. + te.

Lunch ; 1 äggvita 6 sparris.

Middag : mangosmoothie.

Övrigt ; en massa jävla te och cigg.

Av aldrig - 4 november 2012 00:52

Det är inte som det ser ut.

Det är tusen gånger värre.

Av aldrig - 3 november 2012 22:13

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards