Alla inlägg den 2 november 2012

Av aldrig - 2 november 2012 00:45

Förstår inte ens varför jag kämpar..
Vi är inte tillsammans på riktigt.
Det är inte "offentligt".
Vi är långt ifrån vänner.

Jag erkänner att jag inte litar på honom.
Att han kan få VEM som helst.
Jag.. Är så jävla ledsen.
Ledsen på allt.

Och att han troligtvis bara leker med mig och mina känslor.

Att han säger att han är med "grabbarna och dricker öl på pizzan"
Men säkert ligger och Knullar med en spinkig ful norrlänning utan bröst.

Jag vill att han SKA vara min.
Att alla ska veta.
Orkar inte med att inte veta..

Kanske tycker han om mig?
Kanske ljuger han inte för mig.
Kanske är han min soulmate?
Men hur fan vet man ?
Hur lyckas man med ett sådant avstånd..?

Jag VILL inte bli knullad och lämnad.
Bortglömd längre.
Men är så rädd att bli sårad.
Det är det sista jag vill.

Mina känslor blir starkare ju mer tiden går..

Jag kärlekar Dig W.

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards