Alla inlägg den 22 november 2012

Av aldrig - 22 november 2012 05:48

Önskar att jag kunde ta hand om er alla..

Hur fan.. Kan man,, bara överge någon så..?
Är så jävla hemskt..

En katt överlever inte en lång och kall vinter...särskilt om den inte kan jaga..eller har ett varmt hem att komma till..och en gosig famn att krypa upp i.

Alla dessa katter förtjänar ömhet, kärlek, värme, lek.. Mat.. Ett hem.
En familj.

Dessa "människor" som bara köper en söt liten unge för sedan överge när sommarn är slut och katten inte längre är en söt liten unge..
Ni är fan monster..
Förtjänar att låsas in..

FY FAN.

Är så jävla upprörd...

Det beräknas finnas ca 100.000 hemlösa katter i Sverige..
Varje år blir tusentals katter övergivna..
Och en okastrerad hona kan få upp till 120 kattungar i sitt liv..
Och tänk hennes ungar som också blir könsmogna och i sin tur skaffar barn.

Och för att ni inte ska missförstå mig att jag tycker det är fel med UTE katter ( som har ett hem att komma in till )
Tex dom som jagar råttor i stallet osv..
Det är inget fel med det..
Så länge katten är kastrerad..

Para inte era katter hemma för att det är "så gulligt med små kattungar"..
När det kryllar av både vuxna och inte vuxna katter i hela landet som inte har ett hem..

Vi bör se till att dom får hjälp, att dom får ett hem.
Kärlek.

Jag älskar katter över allt annat, och har alltid haft katt.. Och även haft en speciell relation med det djuret.

Jag älskar katter, alla katter är vackra i mina ögon..
Och tänker göra allt jag kan för göra min röst hörd och hjälpa Sveriges vackra katter som är i behov av hjälp.

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards