Alla inlägg den 15 november 2012

Av aldrig - 15 november 2012 03:44

Jag frågar mig dagligen,är det värt väntan?

 

Är det värt det? Är det värt att kämpa för en man som kan få vem som helst.....Varför välja en ful äcklig tjej i andra sidan utav landet..?

 

Jag vet verkligen inte vad jag känner,, ( förutom en stark känsla av att ''honom vill jag ligga med och ev vakna brevid''.

Jag oorkar inte med allt det här...

'

Jag erbjuds och erbjuds ständigt män som vill ligga, somliga känner jag ( sen tidigare då vi haft respektullt underbart jävla sex timme efter timme) Men V då? Tänk om det han säger är sant.

 

Att jag tillhör honom,att jag är hans lilla vackra underbara flicka,Hans Hunni.

 

Då återkommer vi det W sa till mig i vintras ( den där jävla relationsanarkisten ) att man inte kan äga någon,det är fel. Det är fult, vi är alla människor och har rätt att dela med oss av våra kroppar till vem och vilka vi vill.

 

Men vad vill jag då..?

vad vill jag?

att alla tjejer dör?

försvinner?

få svar om han flirtar med  andra..?

 


Allt jag önskar är att bli omtyckt, älskad och få veta att jag duger, ha någon som håller mig i sin famn tills jag somnar och väcker mig med en öm kyss på ena bröstet. Höra hur han viskar i mitt öra att jag är fantastisk,vacker, att jag är underbar och att han älskar mig mer än något annat på denna jord.

 

Men är  det möjligt,, är det möjligt att älska en ful flicka?

Kan man verkligen göra det..?

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards