Alla inlägg den 25 november 2012

Av aldrig - 25 november 2012 18:06

Åt precis en macka..
Har så jävla ont och mår illa ;(

Av aldrig - 25 november 2012 18:06

Åt precis en macka..
Har så jävla ont och mår illa ;(

Av aldrig - 25 november 2012 06:15

Lillis har börjat banta.. :(

Hon är 5 år.

Fem jävla år..

Av aldrig - 25 november 2012 06:11

Har precis avslutat en morgonpromenad/joggningtur med min valp.

Vart inte så långt tack vare att han är så mörkrädd.. Antar att det är pg av att han är i spökåldern..ser spöken överallt.

Märkte för några dagar sedan att han går 1000 gånger bättre utan koppel.. ( kan ju bero på att han bara hade haft koppel tidigare på utställningar.. )Kenneln där han är född och spenderade sina första 8 månader gick han ju lös precis som dom andra vovarna.. Kom nyss på att jag inte minns när jag hämtade honom :(

Skulle ha köpt honom den 5 juni men tog hans pyttelilla stora syster istället.. Eftersom vi klickade så bra..sen när jag såg henne tänkte jag " synd att hon inte är till salu.. Vill ha henne.. Så liten!"

Sen efter en stund berättade dom att hon också var till salu.. Pg av att hon just var förliten och inte kunde gå till avel.. Köpte henne.. Och den andra skulle säljas till en annan uppfödare.. Men blev inte så.. Och så såg jag att han var till salu.

Så ringde jag och sa att jag ville köpa honom. Han blev kastrerad och kort där efter åkte jag dit med min vove och hämtade honom.. Båda blev jätteglada!

Och alla andra chihuhuor med..:D


Här efter står L för tjejen och M för hanen ( valpen)

Blir kanske inte lika rörigt då.

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards