Alla inlägg den 30 november 2012

-

Av aldrig - 30 november 2012 22:35

Jag är trött på allt.
Hela jävla allt bara.
Allt handlar om yta.. Att vara snygg, sexig.. Så smal som möjligt.. Men inte för smal.. För då är man en vandrande pinne.. Har man inget mellanrum mellan låren är man tjock. Och har man några kilo för mycket är man ful..
Använder man inte smink, rakar man inte sig under armarna är man också ful..
Man ska klä sig sexigt.. Men klär man sig för avklätt är man en hora, en slampa som söker bekräftelse.

Varför inte bara leva!?
Leva utan att bry sig om hur Folk ser ut?
Det är så jävla löjligt..
Vi är alla människor.

Denna ytlighet har påverkat mig enormt. Det är den som får mig vilja sluta andas..
Jag vill inte leva i en sådanhär värld.
Jag vill inte se mina barn växa upp här,
Jag vill inte..
Jag är så jävla äcklad av detta.
( och har alltid varit det..)

Hur kan det vara vackert att vara onaturlig?
Hur?
Är inte tjejen som inte rakat av allt sitt hår på kroppen för efterlikna ett barn. Hon som inte sminkar sig..
Varför är inte hon vacker?

Nä, nu ska jag dricka upp mitt vin.

Av aldrig - 30 november 2012 19:22

Ligger i sängen med ett glas vin..
Har migrän eller abstinens.. Har inte rökt på sex timmar.. Mår SÄMST.
Och får mina cigg tidigast om 1 vecka.. Har min e cigg.. Som smakar skit osv..
Antar att jag får köra på den..

Väntar även på att finaste ska ringa mig...

Nu kom bror,. Och ska raka mig.

Vi hörs.

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards