Alla inlägg under november 2011

Av aldrig - 29 november 2011 13:23

Jag vet verkligen inte vad jag ska göra, Jag mår dåligt av att röka på, att ta olika tabletter, men utan det är jag sämst, vill dö, Jag är så rädd att jag ska passa in. Det är min största rädsla efter misslyckas.


Vi satt där i sängen hon och jag, det var trejde gången vi hade proppat i oss Concerta. Vi pratade på lika mycket som föregående gångerna, Om Pundarna, Hur patetiska dom är,förstör sina liv. Men både hon och jag har varit där. Eller nästan. Vi rökte säkert upp tjugo ciggaretter på sex timmar. Grejen med concerta.. Man kan inte äta, eller Sova. Och man mår verkligen skit när det går ut. Jag har blivit sängliggande varje gång. Första gången när jag tog det med en annan vän fick jag tre panikattacker.



Jag var drogfri i ett halvår, Tills jag träffade en kille igen, han hade med sig cannabis. 

Och jag kommer ihåg första blosset från hans överdrivet långa joint. Det var kåänslan av makt. Av kärlek. Men framför allt Minnen, Smärta, rent utav skit. Men han fick mig glömma allt dåligt den natten, Han höll om mig, Kysste mig och så. Kände mig trygg för första gången på länge, Innan jag mötte honom hade jag nått min botten. 


En bekant hade nyss dött, Jag kunde inte äta, Hade blivit dumpad av n kille som var 5000000 gånger så ful som jag. 



vad vill jag ientligen? Jag vill bli vuxen, Ha ett BMI på 17, Ha långt hår. En kille, Silikonbröst, Jag kan inte sova längre, Jag lever i ständig rädsla, Så fort jag hör att någon är i trappen på våran våning blir jag rädd, att det är någon som ska komma, Att det jag drömmer om på nätterna mina mardrömmar som inträffar.


Det flesta jag drömt om har faktiskt hänt. 


måste sluta skriva, Har makaroner på spisen ..



Av aldrig - 29 november 2011 11:52

Sitter i klassrummet nu och har lunchrast,alla är och tjockar i sig mat,,,,slutar efter engelskan för jag mår inte så bra nu för tiden, till frukost åt jag en varma koppen, 1dl potatis mos och en halv smoothie samt en ciggg Och te...,ganska mycket.Är sugen på stuvade makaroner..men det är sjukt många kalorier i pasta!!!!så jag vet inte.blir sallad och bönor med lite ris?! Och massa the plus Fun light,,. Eller så äter jag makaroner men spyr upp....?

Av aldrig - 29 november 2011 09:30

Ska sluta hetsa ! Försöka iallafall.


Min morgon kommer att bestå av 


frukost : I rostad macka med smörgåsgurka + smoothie mixen, som  jag tar tre dl vatten i istäället för en och en halv med jouice. samt tio mandlar


Lunch : Min spenat och sparris paj. 


Mellis : 1 glas Jouice + en kopp Chai Thé. ( utan socker...) 


Middag: 4 körsbärstomater och en rödlök samt lite linser i soygurt.


SAMT 40 MIN till skolan, 10 x 4.  åker hem på lunchen,.

Av aldrig - 28 november 2011 23:29

  Spydde i morse efter frukost, drog till skolan ändå, åkte hem åt lunch.. och rökte samt drack en liter cola light,  Hade sådant sug efter hetsa, Men jag gjorde det inte, Kräktes i skolan igen,.. och sov på fysiken...


Har köpt massa lågkalori mat, Ska även sluta äta kolhydrater, Fett och protiner.   Eller äta protiner i bland,



pizzakrydda smakar Hasch, 

Av aldrig - 27 november 2011 23:47

Tycker om dig, Du är speciell du, Fast du är töntig, och nördig längtar jag tills jag får vara i din famn och tills dina läppar rör vid mina. Tills dina händer smeker min nakna kropp. 



Baby, Med dig blir allt bra. Hos dig kan jag ta av mig mitt regnställ. Hos dig kan jag vara mig själv.


Av aldrig - 27 november 2011 22:47





     fick en liten komentar....


''Om man svälter sig själv så har man antagligen en anledning till det ? Att folk hackat så mkt på en för att man va lite lite mullig te.x Så vadå att dom kommer bli smäll feta ? Jag är inte smäll fet o jag svälte mig själv förut, tänk ett steg längre..''






Jag vart kallad tjock i fyran, Och då bestämde jag mig att gå ner i vikt. Jag började äta extremt lite, Till frukost åt jag en fjärdedels macka, Lunch vart det tre skivor gurka, en skiva tomat plus lite tofu. Middag blev det inget. Jag tränade i smyg och började gå ner i vikt. Jag vägde till sist 46 till mina 173 cm. Jag började äta igen tillsist efter jag börjat svimma, Men istället spydde jag upp det jag åt. 


Och jag gick upp i vikt igen, Har jojat allt mellan 46-85.  Sen i somnar insjuknade jag igen. Jag KUNDE inte äta.  Det gick inte alls. Jag har UNS, OM DU VET VAD DET ÄR?

VARJE JÄVLA DAG ÄR EN KAMP FÖR MIG. JAG VART BEHANDLAD MOT MINA ÄTSTÖRNINGAR GENOM TERAPI, FÖR  TVÅ ÅR SEDAN UTAN RESULTAT, DET HAR KOMMIT OCH GÅTT EFTER HUR JAG HAR MÅTT. JAG VART SJUK I SOMRAS IGEN, MEN DENNA GÅNG VAR DET EXTREMT. HALVA MITT LIV HAR JAG HAFT ÄTSTÖRNINGAR,  MIN UNS HAR ÄVEN LETT TILL PANIKÅNGEST OCH DESPRETION, JAG BÖRJADE KNARKA FÖR MÅ BÄTTRE. JAG HAR BÖRJAT MED AMFETAMIN FÖR SLIPPA HUNGERN, FÖR SLIPPA ÄTA. 

Om du hade läst lite nogrannare skulle du veta ?! Och ja man går upp i vikt av svält. Kroppen behöver 1200 kcal MINST för orka hålla igång. Och man går ner om man skulle käka ett äpple om dagen, MEN SÅ FORT DU SKULLE KÄKA IGEN, GÅR MAN UPP DUBBELT SÅ MYCKET SOM MAN FÖRLORAT.  





Och jag vet vad jag pratar om jävla idiot fitta.
 








Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards