Alla inlägg den 14 november 2011

Av aldrig - 14 november 2011 21:29

Idag var jag med två vänner, Var på ungdomsmotagningen först, sen var jag på en intejuv innan jag mötte min andra vän, Det första han sa var '' Fan vad du är vacker'' Jag skrattade lite bara och han sa då : Jag menar det, Du är jätte fin! ''



sen handlade vi. Har ätit tre snickers, tre mackor, ett äpple, en cola, och lite pasta samt en redbull. 


jag har så enorma skuld känslor,  börjar bli sjuk.,  Jag vill inte bli fast igen, Men jag vill samtifigt bara börja igen, mer än någonsin. Men NEJ. Jag får inte. Jag vill verkligen. Men jag klarar inte det ensam,. Lika så maten i skolan. Jag vill äta där men jag kan inte.




jag vill bli älskad, men vem vill ha en tjock pundare? Som bara klagar, Som är ful. Konstig och  vackrast .


ska snart sova som sagt, Mår inte alls bra, Har ont i halsen, öronen och känner mig så sorgsen.

Jag ska försöka sova som sagt,..

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards