Alla inlägg den 17 november 2011

Av aldrig - 17 november 2011 23:35

hur fan kunde du göra så mot min älskling ?! Min stumpa.


HUR I HELVETE, JAG SKITER FULLSTÄNDIGT I OM DU SUPER HENNE FULL OCH PUMPAR I HENNE HEROIN, MEN INTE. INTE ATT DU ANTASTAR DIG PÅ HENNE.


VÅLDTAR MIN FINASTE. DU SKA DÖ. FÖRSTÅR DU DET?


DU ÄR FAN INTE FRISK DIN JÄVEL. 


LIKA SÅ DET DU GJORDE MOT HON ANDRA 'TJEJEN' FY FAN DIG DIN JÄVEL. 


DU ÄR SÅ ÄCKLIG, DU FÖRTJÄNAR INTE FRIHETEN, DU SKA VARA PÅ ETT SUNKIGT FITT FÄNGELSE, FÅ STRYK. DIN JÄVLA KVINNOMISSHANDLARE, VÅLDTÄCKTSMAN. 



fy fan dig. Jag vill bara spotta en stor fet lorra i ditt fula snea ansikte, Jag hatar dig så otroligt.

gumman, Jag är glad att du berättade,  men det gör så ont,.




FY FAN DIG. 







Av aldrig - 17 november 2011 23:27

Jag älskar dig hjärtat, även om du aldrig kommer få se dethär. 


du är det vackraste jag vet,

Av aldrig - 17 november 2011 21:08

Tofu

Smörgåsgurka

Grapefrukt

Röd/vitlök

Smothiemix

Jouice

Kanelknäckemackor.

Isbergsallad

Körsbärstomater

Paprika

Chili


thats me.


Sen har jag mina frysta grönsaker och apelsiner och äpplen i kylen, plus mina älskade linser.

Go skinny. 

Av aldrig - 17 november 2011 16:41

Insåg i dag att jag faktiskt blivit tunn jag njuter. 


'' vad äter du?! du har blivit så smal''

'' Jag vet inte? Eller vah? Jag är vegan,''   Fast det är djupare än så ju? 


Blev det för ha ursäkter att slippa äta. Nu har jag börjat banta igen, Har fixat bantningspiller,. Dock kommer dom bara räcka i ca två veckor,  Men man blir inte hungrig alls på dom,. Hungern försvinner helt.


kanske för det är amfetamin i,.. men det är nice. Me like.


och tror det kan bero på att jag börjat äta betydligt mindre, och sen cyklar direkt efter min lunch, frukost, och efter middagen är jag ute och röjer oftast.


dieter är skit, det vet ni vah ? käka vad du vill. Men i bestämda mängder.

Av aldrig - 17 november 2011 00:16

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards