Alla inlägg den 9 november 2011

Av aldrig - 9 november 2011 22:53

Pappa, farmor, mormor, moster och gammelfarmor, Jag älskar er, Jag saknar er enormt. 

Ni försvann för tidigt.  Samtidigt vill jag att ni ska veta att jag är stolt över mig själv. Varje gång mamma säger saker som '' Det där har du efter din far'' '' Ni är så lika! Lika klantiga båda''   Jag älskar köttbullarna som du gjorde pappa, Dom var godast i värden.


Farmors bullar, Hennes mat, Hon känndes så jävlans snäll. Förlåt för jag sket i er efter pappas död..


Och mormor, Moster,  Jag har aldig lär känna er, Men jag älskar när mamma säger att jag är som dig moster, att jag fick din talang, Din kriavititet. 


Det gör så ont att träffa dig farfar... du ser precis ut som pappa, Farfar, Lova att du inte försvinner..?!

Och mamma, trots våra bråk och tjaffs. Betyder du allt för mig. Jag älskar dig extremt mycket !


Ta vara på tiden ni har med era käraste, En dag skiljs vi åt, Men gråt inte. Vi ses igen. 


Av aldrig - 9 november 2011 18:31

Jag har köpt nudlar precis, Det är  ca 326 kcal per portion, ( men äter bara halva paketet åt gången) så det blir 163 kcal Sen då om jag äter nudlar tre gånger per dag blir det alltså 489 kcal. Sen 1 dl soyamjölk ( 40 kcal) Samt 5 cm gurka (5 kcal)  Samt 100 gr hallon/blåbär ( 39 kcal) och 100 g ärtor (40 kcal?)

Och spenat, Spenat är väldigt kalorisnålt, hm,..  (+ eventuella linser 1 ggr vecka )


Samalagt blir det 613 kcal, om dagen Om jag inte äter linser. Och dom dagarna jag äter linser blir det istället för nudlar.




Av aldrig - 9 november 2011 16:52

När jag vaknade i morse grät jag, Jag ville bara somna om. Skita i allt. 


Men jag gick upp och övertalade mamma ringa skolan och säga att jag försovit mig. Det tog över en timme för mig att äta en pansionsfrukt, Fast jag åt halva.


Sen när jag kom till skolan såg vi teater, sen slutade vi. 


Ska snart åka och köpa lite sojamjölk, och sen fixa något att äta. 


Min kropp, min mage skriker efter mat, Men jag har verkligen ingen matlust eller så alls. Finns inget  jag vill äta. Och jag är så rädd,.. nu när folk komenterat att jag gått ner i vikt känner jag större press, Jag måste gå ner mer, mer mer mer mer. 


Men jag gråter för jag är svag. Jag ska boka tid nu, Jag ska söka hjälp, För hur jag mår, Att jag inte kan sova, Bara gråter, Vaknar med panik när jag väl somnar, Och min syn på mat. Jag skämms,.. UNS..  sen är jag säkert på smällen.. och kommer pissa posetivt på Amfetamin om jag skulle få köra pissprov.

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards