Alla inlägg den 29 november 2011

Av aldrig - 29 november 2011 18:40

Åt nyss middag med mamma, Hade gjort sallad på: Isbergsallad, körsbärstomater, gurka, rödlök och.. pumpafrön. 


Fick pressa i mig maten, Ska ta ett bad nu, och få bort all äcklig mat ur min kropp.

li

Av aldrig - 29 november 2011 17:50

mår så sjukt illa, Har extremt ont i huvudet och yr..

Av aldrig - 29 november 2011 14:18

http://www.viktminskning.dk/bikini-dieten.php  Bikini Dieten 


 

http://www.viktminskning.dk/flat-belly-dieten.php  Flat Belly Diet


http://www.viktminskning.dk/the-weight-loss-cure.php  The weight loss cure




Jjaja, Nu ska jag ut och ta en joint Cigg.

Av aldrig - 29 november 2011 14:12

2 dl stuvade makaroner

2 dl pyttipanna

2 dl soppa

7 skivor smöråsgurka

Fun light

två msk soygurt med en msk socker + musli.,.  






jag spyrm Nej, Jag dör.

Av aldrig - 29 november 2011 13:23

Jag vet verkligen inte vad jag ska göra, Jag mår dåligt av att röka på, att ta olika tabletter, men utan det är jag sämst, vill dö, Jag är så rädd att jag ska passa in. Det är min största rädsla efter misslyckas.


Vi satt där i sängen hon och jag, det var trejde gången vi hade proppat i oss Concerta. Vi pratade på lika mycket som föregående gångerna, Om Pundarna, Hur patetiska dom är,förstör sina liv. Men både hon och jag har varit där. Eller nästan. Vi rökte säkert upp tjugo ciggaretter på sex timmar. Grejen med concerta.. Man kan inte äta, eller Sova. Och man mår verkligen skit när det går ut. Jag har blivit sängliggande varje gång. Första gången när jag tog det med en annan vän fick jag tre panikattacker.



Jag var drogfri i ett halvår, Tills jag träffade en kille igen, han hade med sig cannabis. 

Och jag kommer ihåg första blosset från hans överdrivet långa joint. Det var kåänslan av makt. Av kärlek. Men framför allt Minnen, Smärta, rent utav skit. Men han fick mig glömma allt dåligt den natten, Han höll om mig, Kysste mig och så. Kände mig trygg för första gången på länge, Innan jag mötte honom hade jag nått min botten. 


En bekant hade nyss dött, Jag kunde inte äta, Hade blivit dumpad av n kille som var 5000000 gånger så ful som jag. 



vad vill jag ientligen? Jag vill bli vuxen, Ha ett BMI på 17, Ha långt hår. En kille, Silikonbröst, Jag kan inte sova längre, Jag lever i ständig rädsla, Så fort jag hör att någon är i trappen på våran våning blir jag rädd, att det är någon som ska komma, Att det jag drömmer om på nätterna mina mardrömmar som inträffar.


Det flesta jag drömt om har faktiskt hänt. 


måste sluta skriva, Har makaroner på spisen ..



Av aldrig - 29 november 2011 11:52

Sitter i klassrummet nu och har lunchrast,alla är och tjockar i sig mat,,,,slutar efter engelskan för jag mår inte så bra nu för tiden, till frukost åt jag en varma koppen, 1dl potatis mos och en halv smoothie samt en ciggg Och te...,ganska mycket.Är sugen på stuvade makaroner..men det är sjukt många kalorier i pasta!!!!så jag vet inte.blir sallad och bönor med lite ris?! Och massa the plus Fun light,,. Eller så äter jag makaroner men spyr upp....?

Av aldrig - 29 november 2011 09:30

Ska sluta hetsa ! Försöka iallafall.


Min morgon kommer att bestå av 


frukost : I rostad macka med smörgåsgurka + smoothie mixen, som  jag tar tre dl vatten i istäället för en och en halv med jouice. samt tio mandlar


Lunch : Min spenat och sparris paj. 


Mellis : 1 glas Jouice + en kopp Chai Thé. ( utan socker...) 


Middag: 4 körsbärstomater och en rödlök samt lite linser i soygurt.


SAMT 40 MIN till skolan, 10 x 4.  åker hem på lunchen,.

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards