Alla inlägg den 10 november 2011

Av aldrig - 10 november 2011 23:39

han kommer göra det igen om jag går dit, kommer ta sina stora händer mot mina bröst, smeka mig över hela kroppen och försöka kyssa mig. han kan seriöst inte kyssas.  Jag vänder bort huvudet och säger '' jag måste kissa,''  '' Nä nu måste jag verkligen ha en cigg, annars kommer jag börja gråta''

 '' Jag vill inte, inte nu.


Men han lyssnar inte, Han drar ner sina byxor och för undan min vida långa kjol och tränger in i mig.  Jag är långt ifrån oskuld, Men det gör så ont, Hårdare och hårdare, Jag säger försiktigt till honom att det gör ont, 


När han är klar går han ner från sängen och ber mig följa med in i duschen, Min första tanke är Nej, Nej jag vill inte,  Och säger att det är inte bra för min hy om jag duschar för mycket och att jag svimmar så lätt nu förtiden. 


Jag ligger ihopkurad på hans smusiga säng. Och börjar gråta, Hur kunde han ? Hur fan kunde han göra så mot mig?


Jag hör hur vattnet tysnar och klär på mig, När han kommer i bara handuk och våt i håret går han fram till mig och försöker kyssa mig och ge mig en kram, Men jag slingrar mig snabbt förbi och säger att jag bara ska ut och ta en cigg.


Jag såg mig själv i hissspegeln och hur en ensam tom tår rann, Mitt smink var utkletat och ögonen var tomare än någonsin. 

Jag satte mig på den kyliga träbänken och drog in röken från skammens cigg. 


Det kände som någon stuckit hål i mitt hjärta, 


Jag går ändå upp till han igen, och sätter mig i soffan och tar en klunk av mitt orörda vin, då känner jag hans händer på mig igen.  Mitt inre skrek Nej, Nej jag vill inte. Men jag vågade ine säga ifrån,


Jag kan inte säga Nej. Men jag sa till honom att jag inte ville, att jag hade ont och mådde dåligt.


När jag klev in i mammas bil senare ville jag bara dö, Stämmingen var konstig.  Jag satt bara med huvudet mot den kalla rutan och hörde regnet. 

Ensam var jag inte, änglarna grät med mig. 


 Men allt som hände den kvällen är mitt fel. Jag gick dit frivilligt.


Han som bara ett par veckor tidigare hjälpte mig, lät mig sova i hans hem. Trots vi aldrig tidigare träffas eller pratats vid. Du förtjänar all spy som ligger under din äckliga soffa, under din madrass. Dom klossade vinglasen, och om jag nu är på smällen, ska du Dö.

Av aldrig - 10 november 2011 13:47

sitter framför datan och tjockar i mig bröd och chips..................

Av aldrig - 10 november 2011 02:18

Hittade nudlar på coop idag med 93 kcal!  Så Jävlans bra, För om jag äter halva förpackninen åt gången blir det ca 46 , Alltså endast 138 kcal för tre portioner,




Ska köra nudeldiet framöver

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards