Alla inlägg den 2 november 2011

Av aldrig - 2 november 2011 11:05

Jag och en vänn låg i sängen efter vi kom hem från stockholm, Han och jag pratade om livet efter döden och liknande.

Det knakade till i ena hörnet, Sedan känner vi hur något rör oss och som något kröp runt i sängen. 

Det är något som rör mig, tar tag i mig. 


Jag viskade  till honom att jag var rädd, och började hysteriskt gråta, får panik, börjar skaka , kunde inte andas.  Min vän ropade på mamma och hon kom in och det slutade, Bara en stund senare börjar han lika dant,  


Vi ser hur lampan blir blå, hur den lyser gult och starkt, hur det åker mot mig, upp och ner.

Då kommer paniken igen, jag börjar gråta och frågar vad som händer, börjar skaka och han tar tag i mig '' Det är ingen fara!'' Jag  lugnar ned mig ganska lätt nu, 


Det var mer än vi i rummet. Jag kunde knappt röra mig, eller jag vågade inte faktiskt,


Jag vet att pappa var där, men inte bara. Det jag upplevde igår kommer jag knappt ihåg, allt är som en dröm. Som om det aldrig hänt.


jag hade samalagt fyra panikatacker i natt, Ena när han sov. Dock sov vi inte i mitt rum. Men det som hände igår kommer att hända igen.

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards