Alla inlägg den 30 december 2012

Av aldrig - 30 december 2012 17:15

Tack och lov att jag köpte med mig tamponger nu på resan...Usch. Har haft väldigt ont idag...Varit helt hysterisk och bråkat massa.. Slutade med att jag övertalade mamma att köra mig till ''stan''. Köpte drickyogurt och cigg. 

Svimmade nästan... tror inte det är en bra kombo att inte äta och ha mens, feber och allt vad jag nu lider utav.


Till frukost idag blev det en drickyoguert. Alltså 150 kalorier.. Låter så jävla mycket. 

Sen nu ska jag  gå och värma lite soppa. 


Har varit ute och gått i dag i ca 1-2 timmar plus myst med hästarna på grannggården.. Kunde inte låta bli att stanna vid hagen och pussa och krama dom lite.. Fanns även ett jättegulligt föl. Älskar feta hästar... typ Nordsvenskar och islänningar.. Så gosiga. Funderaar nästan på skaffa häst faktiskt.


föresten har v hört av sig igen, han hade slut på  cash.Hello porriga sms och fnittriga telefonsaamtal.

 

 

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards