Alla inlägg den 6 december 2012

Av aldrig - 6 december 2012 21:42

Hej,

 

Hände lite tråkigheter idag,.. vet inte om jag vill prata om det alls... tror inte det..

 

räcker med att säga att min iPhone är trasig.. att jag inte har cigg... att halva sverige sett mig skrika.. gråta springa helt hysterisk och panikslagen.. och att v åker snart.. han blir borta i 3 veckor,.. sen kommer han förhoppningsvis hit.

 

Har inte heller kunnat äta idag, eller kunnat hade jag vell.. har inte velat.

 

 

mår verkligen jättedåligt....och kommer nog ha lite sämre update ett tag fram över... det som hände idag,.. var riktigt jävla hemskt.. har aldrig... varit med om något liknnde.. någonsin.

 

inte heller skrikit så högt.. av panik..eller gråtit så mycket på en lång lång tid.

 

 

vi hörs.

Av aldrig - 6 december 2012 00:22

Frukost/lunch : 2 äggvitor + i glas nyponsoppa.

Middag : 1 soja filé, 1 dl makaroner + sås

Sen ska jag ut i snön och löpa minst en timme.
Trotsa min hemska sjuka kropp och feber.. Har väldigt ont i halsen med, men när jag tagit min medecin mår jag faktiskt rätt fint.

Hatar mitt liv, min äckliga kropp, mina ärr.
Mina bröst.. Mina ben, rumpa, armar, rygg, mage, höfter.. Midja.. Svank.
Hår.
Allt är fult.
Även mina fingrar är fula.

Jag vill bara vara lycklig,. Vara med dig.. Leva.. Andas.. Må bra.
Trivas med mig själv.

Önskar att allt vore annorlunda.

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards